EdHunter
Uuden Englannin Nahkamies
Just fine.How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Just fine.How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Nokun...nokun se on sellanen... JUTTU!Miksi aika ei pysähdy koskaan?
Probably none.How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Pysähtyy se.Miksi aika ei pysähdy koskaan?
Aina tulee lopulta eteen se omia oikeuksiaan puolustava pieni osa, joka sanoo "Muahan ei jaeta enää ollenkaan tai alkaa lätty lätistä!! " ja aika etenee!!Tosta ajasta sellainen juttu että miten on edes mahdollista että se etenee, koska sekuntien 1 ja 2 välin voi jakaa loputtomiin aina vaan pienempiin ja pienempiin osiin. Ihan loputtomiin saakka.
Mun nähdäkseni elämme edelleen maailmankaikkeuden ekaa sekuntia ja sitäkin loputtomiin. Tarkistakaa siis kellonne :ahem:
Tässä onkin se oleellinen kysymys :Pysähtyy se.
Helppo kysymys: tenttitilanteessa!Tässä onkin se oleellinen kysymys :
Missä aika ei pysähdy koskaan?
Toisessa maailmassa ei ole aikaa lain, joten ei se voi pysähtyäkäänTässä onkin se oleellinen kysymys :
Missä aika ei pysähdy koskaan?
Ei voi. Rannekelloni kiinnittykset on pettäneet jotenkin pettäneet ja kellon näyttö on kääntynyt 45 astetta oikealle (tai pikemminkin 405 astetta, kierähtänyt jo kerran kokonaan ympäri), mutta viisarit osoittavat oikeaa aikaa, kuinka paljon kello olisi, jos näyttö olisi oikeinpäin.Tarkistakaa siis kellonne :ahem:
Mulla kävi sama mielessä. Miten olis rimulator?Rim simulator?
Mikään huivi ole. Bandana.Ei sulla ainakaan. Sulla on lännenroiston huivi.
Toivottavasti ei.Mulla kävi sama mielessä. Miten olis rimulator?
Mutta kännykkälaturit standardisoitiin just isojen luurifirmojen toimesta! :thumbup:Olis sellainen kysymys että miksi imurien pölypusseja ei ole standardisoitu?
Näin olen käsittänyt juu. :ahem:Toivottavasti ei.
Slangilla jommalla kummalla noista sanoista tai ilmaisuista on kyllä omankaltaisensa kaiku.
Matt Stone to MPAA sanoi:Ohessa uusi versio South Park -elokuvasta. Halusin eritellä, mitä haluamianne muutoksia teimme ja mitä emme.
1. Säilytimme sekä "fistauksen" että "rimmauksen" kohtauksessa, joka tapahtuu koulukuraattorin vastaanotolla. Leikkasimme pois sanan "reikä" "persereiästä". kuten keskustellessamme sovimme.
2. Leikkasimme kokonaan pois "Jumala on pannut minua perseeseen niin monta kertaa" -kohtauksen. Sitä ei ole enää elokuvassa.
3. Vaikka kohtausta ei ole vielä animoitu, olemme selventäneet kysymystä Saddam Husseinin peniksestä storyboardeilla. Nyt tarkoitus ei ole nähdä Saddam Husseinin penistä lainkaan, vaan hän käyttää molemmilla kerroilla dildoa.
4. Olemme kuvanneet animaation, joka selventää sitä tosiasiaa, ettei Winona Ryder ammu pingispalloja vaginastaan. Hän lyö itse asiassa palloja pingismailalla.
5. Otimme elokuvasta pois vuorosanat "mälliä imevästä perseestä". Se oli kuraattorikohtauksessa.
6. Kuten keskustelimme, jätimme elokuvaan kohtauksen jossa on Cartmanin äiti ja hevonen. Tämän vitsin puolesta me olemme valmiita tappelemaan tosissamme.
Soittakaa, mikäli teillä on kysyttävää.
Matt
P.S. Tämä on minun kaikkien aikojen suosikkimuistioni.