Kysy mitä vaan

Makkonen

Guest
Mistä saisi ostettua halvemmalla kuin Thomannilta tilaamalla midi/usb-piuhan?
Thomannilla se maksaa n. €20 ja postikulut samanverran ja sitten pitäisi tilata vielä muuta sälää kun minimitoimitus on €50.
 

Makkonen

Guest
Tuolla näyttäisi olevan 14 euroa. Postikulut sisältyy hintaan.
KIITOS! Lähteepi samantien tilaukseen. :ahem:

-edit- tuolla minimitilaus €20, mutta eiköhän jonkun kuuden euron sälän voi ottaa siihen mukaan, on silti halapoo.
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Näin olen käsittänyt juu. :ahem:

Henrik Laineen kirjassa Outo Hollywood on seuraava Matt Stonen muistio MPAA:lle.
Slangeilla on tapansa naurattaa. :) Hyvää kulttuurihistoriallista tietämystä.

PuoliPöhkö sanoi:
Ehkä pölypusseille tehdään joskus sama. Tosin olen sitä mielipuolta, että pölypussit on jotain ihmeellisiä historiallisia jäänteitä jotka ovat onnistuneet luovimaan nykypäivään saakka, vaikka niiden olisi pitänyt unohtua jo 80 luvulla.
80-luvulla muistaakseni lapsuudenkotiin tuli edistyksellinen imuri, jossa oli pölypussi ja tehonsäätö. Aiempi veti sitä irtosälää vaan ikifiltterin kautta sammioon ja pölisi siinä mennessään.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Onkohan laimentamattoman Koskenkorvan vahvuus riittävä?
Normikossu on volttien puolesta kelpo vodkaksi, mutta siihen on lisätty sokeria joten se ei ole vodkaa. Koskenkorva Vodka on sitten eri tuote, joka täyttää vodkan kaikki määritelmät.
Suomessahan EU:n vaatimusten lisäksi vodkan pitää olla viljasta tai perunasta tislattua, muusta raaka-aineesta tislattua viinaa ei täällä saa kutsua vodkaksi.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jahas, meinasin laittaa yhden kuvan, mutta enpäs laitakaan, kun quote paljasti sen jo olevan täällä. Ei vaan näy mun koneessa.
Ei näkynyt mullakaan ennenkuin otin kyseisen linkin, pastesin osoiteriville ja painoin enteriä. Kun sitten tulin takaisinpäin, niin kyseinen sarjis näkyi moitteetta. Jotkut saitit on jostain syystä tuollaisia, ettei ne näytä kuvejaan lain' ilman että tekee noin'.
 
Ylös