Ei. Mutta eikös F1-forum tarkoita?Tarkoittaako vapaa keskustelu välttämättä älyvapaata keskustelua?
Ei. Mutta eikös F1-forum tarkoita?Tarkoittaako vapaa keskustelu välttämättä älyvapaata keskustelua?
F1-Forum on sivilisaation alkuräjähdys, eiks je?Ei. Mutta eikös F1-forum tarkoita?
Mikä on siviilisäätiö?F1-Forum on sivilisaation alkuräjähdys, eiks je?
Puhutkohan sinä enää samasta asiasta kuin Sue_me?Mikä on siviilisäätiö?
Mistä minä sitten puhuin?Puhutkohan sinä enää samasta asiasta kuin Sue_me?
Etkö muista enää kysymystäsi?Mistä minä sitten puhuin?
Hitostako näitä kaikkia postauksia enää muistaisi?Etkö muista enää kysymystäsi?
Eikö olekin mielenkiintoinen asia tämä kulttuurieroosio?Hitostako näitä kaikkia postauksia enää muistaisi?
Onko tämä jotain vittuilua?Eikö olekin mielenkiintoinen asia tämä kulttuurieroosio?
Osuiko ns omaan nilkkaan?Onko tämä jotain vittuilua?
Näyttäkää mulle ykskin nolla-aasin postaus, jossa ei vittuilla. Löytyykö?Osuiko ns omaan nilkkaan?
Olisko tämä?Näyttäkää mulle ykskin nolla-aasin postaus, jossa ei vittuilla. Löytyykö?
Lasketaanko sigu mukaan?
Kun kopioit allekirjoitukseksesi mietelauseen, jossa maailma kuvaillaan sellaisena kuin sen tahdot olevan, voit uskotella itsellesi, että elät tämän mietelauseen mukaista elämää.
Eikö tuo voisi pitää paikkansa?Lasketaanko sigu mukaan?
Oisko sasa sillon ku se ekan kerran kirjoitti "No jopas". Ei kai sitä ekaa vielä otettu vittuiluna?Onko täällä joskus joku postannut jotakin jota joku muu ei ole ottanut vittuiluna?
Olisko muka parempi olla leikkaajana ranskanleipätehtaalla?Diggaavatko kasvottomien korporaatioiden puisevat pukumiehet kera kylmää oravannahkaa pursuavien attasea-salkkujens' tällaisista keskustelunavauksista? Mitä?