Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Voinkin sitten ilmeisesti epäillä tarinaa kuin tarinaa muunnelluksi totuudeksi ja väritetyksi, kun vastapuoli ei saa suuttua jankkauksen ja valehtelijaksi epäilyn jatkuessa.

Kysykää Jonelta jos tapaus epäilyttää edelleen (en tiedä kertooko, saahan sitä yrittää). En keksi oikein mitään järkisyytä miksi olisi värittänyt sitä rankasti tai keksinyt.
Edith. Ei viitsi huumoriksi pistää, kun käyn täällä hirmukierroksilla.:frank:
 
Viimeksi muokattu:

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Mistä minua kritisoidaan? Siitä mitä on tapahtunut henkilökohtaisessa elämässä ja kerron siitä täällä? Oliko mielipiteeni väärä? Jos poliisia kritisoi netissä jos tuntee kokeneensa vääryyttä, niin onko se syy lähteä isolla joukolla kritoisoijan kimppuun?

Yllättäen tuohon ajojahtiin lähtee aina nuo samat naamat tällä forumilla, riippuen modesta. Jokaisella modella on omat suosikkikritisoijat. Sinä näytät olevan mun oma, yksi niistä. :thumbup:
Niin taidan olla- ihan tarkoituksella. Epäilin modetaipaleesi alkutaipaleella, että joitakin "pukkijuttuja" saattaa tulla ( tilanteita, jossa saatat käyttää modeoikeuksiasi kyseenalaisesti). Alku meni modehommissa sulla erinomaisesti, tuomiot ja perustelut hyvin asiallisia). Mutta nyt näyttää siltä, että käytät modeoikeuksien viestin poistoa sulle epäedullisten viestiketjujen poistoon. (eli jossa olet itse aktiivisesti mukana ) Ei liene ollenkaan kiellettyä moinen, mutta hieman huonon kuvan se antaa modeoikeuksien käytöstä.

Ja kouvo! Jos ne viestit ovat tallella, niin laita ne näkyville tänne, niin ei tarvitse arvella sinun eikä muidenkaan, miten juttu meni.
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Niin taidan olla- ihan tarkoituksella. Epäilin modetaipaleesi alkutaipaleella, että joitakin "pukkijuttuja" saattaa tulla ( tilanteita, jossa saatat käyttää modeoikeuksiasi kyseenalaisesti). Alku meni modehommissa sulla erinomaisesti, tuomiot ja perustelut hyvin asiallisia). Mutta nyt näyttää siltä, että käytät modeoikeuksien viestin poistoa sulle epäedullisten viestiketjujen poistoon. (eli jossa olet itse aktiivisesti mukana ) Ei liene ollenkaan kiellettyä moinen, mutta hieman huonon kuvan se antaa modeoikeuksien käytöstä.
Ne on tuolla tallessa ja muut modet on niitä jo kommentoinut.

Kyseessa oli hyvinkin henkilökohtainen viesti, jonka todenmukaisuutta epäiltiin, niin kaipa mulla on silloin ihan rivikirjoittajanakin oikeus se poistaa.

Troyn yhden viestin poistin, koska keskusteli keskustelijasta, varoittelun jälkeen. Loput on tallessa.

Mutta kaipa tästä tulee nyt vetää se johtopäätös, etten osallistu mihinkään asiakeskusteluun, ja keskityn vain moderoimaan sitä. Jos kerran ketjujen siistiminenkin antaa huonon kuvan modeoikeuksien käytöstä.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Toki voidaan julkaista, mutta minä poistan niistä omat osuuteni. Henkilökohtaisia kokemuksia.
Mitään muuta kohtaa niistä sinun viesteistä ei tarvitsisi poistaa, kuin se minkä kunnan tai alueen ambulanssi oli.
Kyllähän muuten rehti mode sanojensa takana seisoo?!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mutta kaipa tästä tulee nyt vetää se johtopäätös, etten osallistu mihinkään asiakeskusteluun, ja keskityn vain moderoimaan sitä. Jos kerran ketjujen siistiminenkin antaa huonon kuvan modeoikeuksien käytöstä.
Mitäpä jos vain jättäisit niiden jarnojen moderoinnit, joissa itse olet osallisena. Niin minäkin F1-puolella aikanani tein.
 

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
Ui jumalauta

Tämä oli vaan ajan kysymys, Jonelle ylilyönti. Kättä pystyyn, kenelle tuli yllätyksenä.

Ukko siis vetää tyylilleen uskollisesti mutkat oikoiseksi ja sitten nyyhkyttää kun joku sanoi jotain vaikkei kukaan oikeasti olekaan sanonut mitään. Ja kaikki on aina muiden syy. Ai vittu että siinä on kyllä kelpo jonglööri.



Tämä on kerrassaan upea foorumi. Isolla uulla. Tällä kellonlyömällä ilmoitan halukkuudestani Moderaattorin virkaan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
:D Et sentään toivonut mun kuolemaa tällä kertaa!

Mikäs mun ylilyönti nyt sitten oli? Muuta kuin sun toivekkaassa päässä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kävin lukemassa nämä poistetut viestit.

Niin henkilökohtainen aihe Salmiselle, että tuollaista keskustelua on vaikea ottaa objektiivisesti. Varsinkin, kun se menee vittuiluksi.

Mutta yksi hyvä konsti pitää keskustelut uomissaan, on kertoa vakavalle väitteelleen jonkinlaiset perustelut / valottaa asiaa enemmän. Ainakin jos sitä pyydetään. Ja sitähän pyydettiin. Ensin ihan asiallisesti ja sen jälkeen Pekkis provosoiden.

Mutta omia keskusteluita ei kannata moderoida. Ei kai poliisikaan saa itseään sakottaa?

Anteeksi.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mitäpä jos vain jättäisit niiden jarnojen moderoinnit, joissa itse olet osallisena. Niin minäkin F1-puolella aikanani tein.
Hyvä simppeli neuvo (noudattaa+ymmärtää) ja selittelyt (Jonelta ja esim. Kouvolta) vain pahentaa tilannetta.
 
Ylös