Kysymyksiä ja kommentteja -ylivuotoputki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Aika jännä linja täällä rasismiin. Neekeri-sanasta saa bannin, mutta suomenruotsalaisia jopa moderaattorit pilkkaa.

Loistavaa toimintaa!:thumbfh:
Neekeröi jossain muualla kuin asiapuolella. Sinä suomenruotsalaisena saatkin sitten ihan vapaasti pitää kaikkia suomalaisia ääliöinä ja metsien juntteina, se ei ole rasismia..joo-o.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Neekeröi jossain muualla kuin asiapuolella. Sinä suomenruotsalaisena saatkin sitten ihan vapaasti pitää kaikkia suomalaisia ääliöinä ja metsien juntteina, se ei ole rasismia..joo-o.
Vedinpähän vaan takaisín. Olettaisin että käyttäisit vähän nyt harkintaa.:eek:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
En nyt löytänyt parempaa toikkia tälle kysymykselle, joten menee tämän toikin "muuta"-osioon:
Kun käyn lukemassa foorumin uudet viestit, menen pois poikkeensa sivustolta ja tulen myöhemmin takaisin, samat saakelin toikit näkyvät "lukemattomina", vaikka tasan tarkkaan sinne ei ainoatakaan uutta viestiä ole tullut, joskus on jopa niin että oma viesti on viimeisin sinne postattu ja silti toikki on lihavoitu.
Syö miestä rotan lailla. Onko sama vaiva muillakin? Johtuuko selaimesta (Firefox) vai siitä että olen huono ihminen?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En nyt löytänyt parempaa toikkia tälle kysymykselle, joten menee tämän toikin "muuta"-osioon:
Kun käyn lukemassa foorumin uudet viestit, menen pois poikkeensa sivustolta ja tulen myöhemmin takaisin, samat saakelin toikit näkyvät "lukemattomina", vaikka tasan tarkkaan sinne ei ainoatakaan uutta viestiä ole tullut, joskus on jopa niin että oma viesti on viimeisin sinne postattu ja silti toikki on lihavoitu.
Syö miestä rotan lailla. Onko sama vaiva muillakin? Johtuuko selaimesta (Firefox) vai siitä että olen huono ihminen?
Minulla sama vika, syytä en tiedä. En edes ole muilla testannut. Onneksi ei ole kultakalan muisti.

Lunssila

Well-known member
Sama propleema täällä, Opera selaimena. Ei tosin hirveästi häiritse, jos yhtään muistaa millon on edellisen kerran foorumilla käynyt.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla tekee Firefoxina tota, Explorerilla ei.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Sama juttu. Käy lähinnä silloin, jos on sulkenut firefoxin lyhytaikaisesti ja heti perään käynnistänyt sen uudestaan ja surffannut forumille. Jos pitää pidemmän paussin (en nyt tarkoita mitään R&K:n tapaisia pausseja), niin toimii siten, kuten olettaisinkin toimivan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sama juttu. Käy lähinnä silloin, jos on sulkenut firefoxin lyhytaikaisesti ja heti perään käynnistänyt sen uudestaan ja surffannut forumille. Jos pitää pidemmän paussin (en nyt tarkoita mitään R&K:n tapaisia pausseja), niin toimii siten, kuten olettaisinkin toimivan.
Liekö kyseessä 15 minuuttia?

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Hymiöt tossa tekstipalkin oikeassa laidassa ei toimi (=ilmesty tekstiin kun niitä klikataan) vaan ne pitää kirjoittaa erikseen. Onko muillakin samanlainen ongelma?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hymiöt tossa tekstipalkin oikeassa laidassa ei toimi (=ilmesty tekstiin kun niitä klikataan) vaan ne pitää kirjoittaa erikseen. Onko muillakin samanlainen ongelma?
Toimii. Firefoxia käytän, kuten avatarista päätellen sinäkin.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Toimii. Firefoxia käytän, kuten avatarista päätellen sinäkin.
Itse asiassa olen käyttänyt pääosin Chromea viimeiset pari kuukautta ja Firefoxia lähinnä yksittäisissä tapauksissa jolloin sitä on oikeasti tarvinnut.

Kaikesta huolimatta Mozilla voittaa aina Explorerin :ahem:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.