samaa mieltä! :ahem:Toi kuva sopii tähän ketjuun täydellisesti.
:thumbup:Pääsi vahinko, olin nimittäin laittamassa tuota kuvaa Hauskojen F1-kuvien topikkiin, mutta ajatuksissani en muistanut lähteä tästä topikista pois. Voi helkkarin helkkari ...
En ole nähnyt muuta hyötyä kuin Tallikunkku-veikkausteni etsinnän.. Pois joutaisivat.Laittakaa noi tagit pois käytöstä tai oikeudet vain harvoille ja valituille niitä lisätä, koska ne ovat 90% paskaa.
Samaa mieltä.Laittakaa noi tagit pois käytöstä tai oikeudet vain harvoille ja valituille niitä lisätä, koska ne ovat 90% paskaa.
Jaa niitä joku lukee oikeasti. Itse olen onnistunut välttämään 99% tuosta kuonasta.Laittakaa noi tagit pois käytöstä tai oikeudet vain harvoille ja valituille niitä lisätä, koska ne ovat 90% paskaa.
Onhan ne oiva vittuilukeino siten, ettei kukaan tiedä, kuka on vittuillut. Mutta toisaalta sehän vie vittuilusta ilon pois, kun kukaan ei tiedä, että joku tietty hahmo on kyseisen tägin laittanut.Jaa niitä joku lukee oikeasti. Itse olen onnistunut välttämään 99% tuosta kuonasta.
Modet näkee .o/Onhan ne oiva vittuilukeino siten, ettei kukaan tiedä, kuka on vittuillut. Mutta toisaalta sehän vie vittuilusta ilon pois, kun kukaan ei tiedä, että joku tietty hahmo on kyseisen tägin laittanut.
Tägit on hyvä juttu, mutta se miten niitä käytetään on sitten toinen. Ehkä tuohon oppimiseen (--> ettei niitä käytettäisi kulman takaa vittuiluun) menee jonkun aikaa. Tyhmemmillä siihen kuluu tietysti enämpi aikaa.
:doubtful::doubtful::doubtful:Modet näkee .o/
Munkin mielestä neekeri-sanaa pitäisi saada käyttää.Aika jännä linja täällä rasismiin. Neekeri-sanasta saa bannin, mutta suomenruotsalaisia jopa moderaattorit pilkkaa.
Loistavaa toimintaa!:thumbfh: