Oisit nyt ihan tavan vuoksi ollut eri mieltä. :thumbup:Olen varmaankin yksi niistä "kaikkien bännien vastustajista" joihin joku Hajun bännin yhteydessä viittasi, mutta nyt on pakko sanoa, että modet osuivat napakymppiin tämän kanssa. :thumbup:
Oisit nyt ihan tavan vuoksi ollut eri mieltä. :thumbup:Olen varmaankin yksi niistä "kaikkien bännien vastustajista" joihin joku Hajun bännin yhteydessä viittasi, mutta nyt on pakko sanoa, että modet osuivat napakymppiin tämän kanssa. :thumbup:
Siitähän sinä tykkäisit.Oisit nyt ihan tavan vuoksi ollut eri mieltä. :thumbup:
En ymmärrä miksi kyseinen hahmo bannattiin.
Ymmärrätkö nytten vai millä murteella menis ihan himaan asti?:doubtful:Timanfayalle päivän jäähy aivan käsittämättömästä sekoilusta, hymiöfloodauksesta ja rattijuoppouden puolustelusta, vaikka henki menis moisen tielle osuvalle.
Kyllä mä tuon luin, mutta ei tuollaisita asioista minun mielestäni bannia kuuluisi antaa. Paitsi tietysti jos joitain viestejä on poistettu, joissa oli aihe bannille.Ymmärrätkö nytten vai millä murteella menis ihan himaan asti?:doubtful:
Pistä nimimerkille Antti privaa, niin homma hoituu joku vuosi.En tiedä onko nyt ihan oikea paikka kysyä, mutta kysympähän silti.
Onko boardilla mahdollista vaihtaa tätä käyttäjänimeään jotenkin?
Nöyrimmät kiitokseni, jos joku osaa vastata.
Nyt ollaan asian ytimessä, pidetään tämä.Moderaattorit sanoi:Timanfayalle 10 päivän huili vittuilusta.
Palataanpas aiheeseen.Minä en ainakaan kannata häpeäpaalua.. Kuitenkin linjan pitäisi olla suht selkeä (mistä en kyllä mene takuuseen). Mutta voishan tuota pistää ketjua pystyyn tuonne mode-palstalle, jos tulee hirveästi eriäviä mielipiteitä..se melkein meinaisi, jotta roskis-osasto pitäisi pistää julkiseksi.
Samaa mieltä Sam:in kanssa. En ollut eilen paikalla kun rähinöitiin ja olin iloinen kun oli poistettu kaikki ylimääräinen.Minä taas kannatan enemmän kommunistista tai ihan identtisesti verrattavissa olevaa kapitalisista suodattamista, jossa pahimmat ylilyönnit myös poistetaan ylläpidon toimesta, ettei niihin tarvitse ulkopuolisten takertua myöhemmin jauhamaan linjasta tai linjattomuudesta. Olkoon sitten potkupallomaista videotuomarittomuutta, mutta negatiivista fiilistä tämä tapa voi välttää. Samoin kuin jotkut yksittäiset aivopierut voidaan poistaa kaikessa hiljaisuudessa ilman rangaistuksia ilman suurta numeroa aiheesta. Suotta kuitenkaan jättää mauttomat mielipahaa aiheuttavat viestit yleisen ihmetyksen kohteeksi. Muutenkin jo media mässäilee kaikella paskalla.
Hyvä!Poistoja tehdään ilman varoituksia ja banneja, ja varoituksia ja banneja jaetaan ilman poistoja. Linja on selkeän sumea. :thumbup:
Häpeäpaalua ei tule, jos minulta asiaa kysytään. Se ei palvele kenenkään etua.
Itse asiassa se viesti olisi sopinut paremmin toisen otsakkeen alla olevaan keskusteluun, mutta ei tehnyt mieli kirjoittaa sinne mitään. Tuumailin myös, ettei pelkkä kahvikutsu ole riittävä tällä erääSamaa mieltä Sam:in kanssa. En ollut eilen paikalla kun rähinöitiin ja olin iloinen kun oli poistettu kaikki ylimääräinen.
Paitsi jonkun *Ime jormaa*