Kysymyksiä ja kommentteja -ylivuotoputki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen varmaankin yksi niistä "kaikkien bännien vastustajista" joihin joku Hajun bännin yhteydessä viittasi, mutta nyt on pakko sanoa, että modet osuivat napakymppiin tämän kanssa. :thumbup:
Oisit nyt ihan tavan vuoksi ollut eri mieltä. :thumbup:

Ria

Jäässä
Riittääkö se, jos minä huomautan, että kyllähän sitä melkosesti yllytettiin useamman hahmon toimesta. Niin käsittämättömiä, kun kyseisen hahmon mielipiteet onkin.

Noni, nyt ei oo menny ihan hymistelyksi tääkään banni. :wink:

Edit: etenkään, kun olin taas kerran myöhässä ja joku ehtikin jo vastustaa..

Lunssila

Well-known member
Ymmärrätkö nytten vai millä murteella menis ihan himaan asti?:doubtful:
Kyllä mä tuon luin, mutta ei tuollaisita asioista minun mielestäni bannia kuuluisi antaa. Paitsi tietysti jos joitain viestejä on poistettu, joissa oli aihe bannille.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kyllähän sitä agitoitiin aika lailla isolla joukolla (enkä miekään ihan syytön ole) kun paljasti korttinsa heti kättelyssä. Tosin jotkut jutut oli kyllä :eek: ilman agitoimistakin..
Banaani sitten.. njah.. EOS.

Noh, katellaan kun/jos tulee takasin.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
En tiedä onko nyt ihan oikea paikka kysyä, mutta kysympähän silti.
Onko boardilla mahdollista vaihtaa tätä käyttäjänimeään jotenkin?

Nöyrimmät kiitokseni, jos joku osaa vastata.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En tiedä onko nyt ihan oikea paikka kysyä, mutta kysympähän silti.
Onko boardilla mahdollista vaihtaa tätä käyttäjänimeään jotenkin?

Nöyrimmät kiitokseni, jos joku osaa vastata.
Pistä nimimerkille Antti privaa, niin homma hoituu joku vuosi.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Minä en ainakaan kannata häpeäpaalua.. Kuitenkin linjan pitäisi olla suht selkeä (mistä en kyllä mene takuuseen). Mutta voishan tuota pistää ketjua pystyyn tuonne mode-palstalle, jos tulee hirveästi eriäviä mielipiteitä..se melkein meinaisi, jotta roskis-osasto pitäisi pistää julkiseksi.
Palataanpas aiheeseen.

En tarkoita, enkä tarkoittanut, että epäsopivat kommentit pitäisi laittaa mihinkään julkiseen häpeäpaaluun, niin kuin joillain forumeilla on tapana. Mielestäni ne voisivat olla siellä, mihin ne postattukin. Varoittavana esimerkkinä.

Erään toisen suositun urheilufoorumin moderointi toimii juuri näin. Kirjoittajia bannataan, mutta bannin aiheuttaneet viestinsä jäävät näkyviin sinne, minne ne on alunperin postattu. Mun mielestä hyvä systeemi.

En kannata viestien poistamista, muuta kuin räikeimmissä tapauksissa, jos niissäkään. Forumilta (rähinän, kiistan, riidan ,jarnan, yms. aikana) poissa olleet eivät saa selkeää kuvaa tapahtuneesta, jos ja kun viestien poistoja tapahtuu.

Jatkakaa...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä taas kannatan enemmän kommunistista tai ihan identtisesti verrattavissa olevaa kapitalisista suodattamista, jossa pahimmat ylilyönnit myös poistetaan ylläpidon toimesta, ettei niihin tarvitse ulkopuolisten takertua myöhemmin jauhamaan linjasta tai linjattomuudesta. Olkoon sitten potkupallomaista videotuomarittomuutta, mutta negatiivista fiilistä tämä tapa voi välttää. Samoin kuin jotkut yksittäiset aivopierut voidaan poistaa kaikessa hiljaisuudessa ilman rangaistuksia ilman suurta numeroa aiheesta. Suotta kuitenkaan jättää mauttomat mielipahaa aiheuttavat viestit yleisen ihmetyksen kohteeksi. Muutenkin jo media mässäilee kaikella paskalla.

WebSlave

Trackman
Poistoja tehdään ilman varoituksia ja banneja, ja varoituksia ja banneja jaetaan ilman poistoja. Linja on selkeän sumea. :thumbup:

Häpeäpaalua ei tule, jos minulta asiaa kysytään. Se ei palvele kenenkään etua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minä taas kannatan enemmän kommunistista tai ihan identtisesti verrattavissa olevaa kapitalisista suodattamista, jossa pahimmat ylilyönnit myös poistetaan ylläpidon toimesta, ettei niihin tarvitse ulkopuolisten takertua myöhemmin jauhamaan linjasta tai linjattomuudesta. Olkoon sitten potkupallomaista videotuomarittomuutta, mutta negatiivista fiilistä tämä tapa voi välttää. Samoin kuin jotkut yksittäiset aivopierut voidaan poistaa kaikessa hiljaisuudessa ilman rangaistuksia ilman suurta numeroa aiheesta. Suotta kuitenkaan jättää mauttomat mielipahaa aiheuttavat viestit yleisen ihmetyksen kohteeksi. Muutenkin jo media mässäilee kaikella paskalla.
Samaa mieltä Sam:in kanssa. En ollut eilen paikalla kun rähinöitiin ja olin iloinen kun oli poistettu kaikki ylimääräinen.

Paitsi jonkun:rolleyes: *Ime jormaa*:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Samaa mieltä Sam:in kanssa. En ollut eilen paikalla kun rähinöitiin ja olin iloinen kun oli poistettu kaikki ylimääräinen.

Paitsi jonkun:rolleyes: *Ime jormaa*:D
Itse asiassa se viesti olisi sopinut paremmin toisen otsakkeen alla olevaan keskusteluun, mutta ei tehnyt mieli kirjoittaa sinne mitään. Tuumailin myös, ettei pelkkä kahvikutsu ole riittävä tällä erää :eek:

markoj

Custom User
Nyt jäi vähän epäselväksi, että liittyykö Samin päiväkahvit ja jorman imeminen kiinteästi toisiinsa vai onko kyseessä erilliset aktiot?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mie en edelleenkään tiedä onko poistettu jotain. Roskissa ei näy ja minä en myönnä mitään.

Mutta ei saatana oikeesti...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.