markoj
Custom User
Paina paina kouvo, tuemme sinua viimeiseen nimimerkkiin asti.Mutta ei saatana oikeesti...
Paina paina kouvo, tuemme sinua viimeiseen nimimerkkiin asti.Mutta ei saatana oikeesti...
Riippuu kuka menee kahveille.Nyt jäi vähän epäselväksi, että liittyykö Samin päiväkahvit ja jorman imeminen kiinteästi toisiinsa vai onko kyseessä erilliset aktiot?
Minä en ainakaan mitään poistanut, enkä myöskään huomannut viestien häviämistä. Joten poistosta puhuneet lienee itse nähneet harhoja.Mie en edelleenkään tiedä onko poistettu jotain. Roskissa ei näy ja minä en myönnä mitään.
Seurasin sitä yöllä, editointia tapahtui urakalla mutta mielestäni mikään viesti ei poistunut.Minä en ainakaan mitään poistanut, enkä myöskään huomannut viestien häviämistä. Joten poistosta puhuneet lienee itse nähneet harhoja.
Ihan hyvä, että rauhoittelitte eilen.Seurasin sitä yöllä, editointia tapahtui urakalla mutta mielestäni mikään viesti ei poistunut.
Kyllähän se juhnikin rauhoittui apaut 20:ahdennenkymmenen ikibannin jälkeen.Ihan hyvä, että rauhoittelitte eilen.
Tosin eihän tää tähän loppunut. Jatkuu ihan varmasti - viimeistään parin viikon päästä. En nyt ala maalailemaan piruja enämpää seinälle, vaikka mieli tekisi. (jonkinlaisia skenaarioita löytyisi kyllä...)
Annetaan nomille peukut :thumbup: Samaan syssyyn toivotetaan hyvää kesän jatkoa.Riippuu kuka menee kahveille.
Veikkaan, että Sam:lla tuli jormat mieleen esim. tästä viestistä.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1516365&postcount=855
Ainakin itteläskiä alkoi jo vähän tuttaa. Kun tuo oli vastaus kesäkuun alussa kirjoitettuun. (ts. hakemalla haetaan...eikä ole vaikea arvata kuka kirjoitti...)
Edit:3.5 F1-Forumin jäsenyys oikeuttaa osallistumaan kisoihin, jotenka se vaikuttaa ajolupaan kuten superlisenssi.
Esim. forumilta bannattu henkilö on "jäähyllä" myöskin täällä sarjan puolella.
3.5.1. Mikäli jäähy on väliaikainen ja se saadaan viimeisen kisailmoittautumispäivän ja kisapäivän välissä, niin siihen sovelletaan sääntökohtaa 4.2.
3.5.2. Mikäli jäähy on ikuinen, poistuu edellä mainitut velvoitteet, kilpailukiellonkin ollessa ikuinen.
Hoitui melkosta sypäkästi jopa, viikonlopun ylityksessä.Pistä nimimerkille Antti privaa, niin homma hoituu joku vuosi.
Ei se nyt mikään mahdoton homma olisi, mutta kuulostaa melko turhalle toimenpiteelle.Kuinkakohan hankalaa modehahmoille on siivota pois sellaisia nimimerkkejä, joilla on vaikka alle 50 kommentoitia, ja viimeisestä aikaa yli viisi vuotta? Voisi vaikka harrastaa kierrätystä.
Puhumattakaan ns. 0-postaajista.
Niin no tässä viitattanee case Melissaan. Jos se käyttämätön Melissa siivottaisiin pois, väkäMelissa (jaksa lähteä etsimään jotain erikoismerkkiä...) voisi ottaa sen nimimerkin. Tai voihan sitä vain vaihtaa Melissan vaikka Nelissaksi ensin.Ei se nyt mikään mahdoton homma olisi, mutta kuulostaa melko turhalle toimenpiteelle.
Parempi kriteeri vois olla se viimeisin loggausaika. Members listissä näkyy heti porukkaa, joka on rekisteröitynyt joskus 2001 ja heti unohtaneet koko nikin postaamatta ikinä mitään tai olematta vastakin kirjautumatta. Tuo olisi vaan niin helkkarin iso homma...Pitäkääs mielessä, että jäseninä voi olla myös hahmoja, jotka lukevat, mutteivät kirjoita. Pikavilkaisulla foorumia tavaa tälläkin hetkellä muutama yli vuoden rekisteröityneenä ollutta jäsentä, joilla on kirjoitettuja viestejä alle viisi.
Tähän viittasin. Verrokkina voisi käyttää vaikka tapauksia S.A.Niin no tässä viitattanee case Melissaan. Jos se käyttämätön Melissa siivottaisiin pois, väkäMelissa (jaksa lähteä etsimään jotain erikoismerkkiä...) voisi ottaa sen nimimerkin. Tai voihan sitä vain vaihtaa Melissan vaikka Nelissaksi ensin.
Ei tarvitsisi kaikkia siivota, vaan tarvittaessa ja tapauskohtaisesti.
Privaignore ois kiva ominaisuus.Ja ignooraamiseen pitäisi saada vapaat kädet.