Kysymys Forumin miehille

Onkos tullut loroteltua lavuaariin?

  • Kyllä, useasti

    Äänet: 5 12,2%
  • Joskus mutta oon kuule koettanu viime aikoina vähentää

    Äänet: 17 41,5%
  • Jaa mää vai? Pois se minusta.

    Äänet: 10 24,4%
  • Olen nainen.

    Äänet: 2 4,9%
  • Minua ei tippaakaan kiinnosta mitä täällä tapahtuu - olen ollut 20 vuotta uskossa

    Äänet: 7 17,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    41

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olen myös paskantanut kaverin roskikseen! Tippaakaan ei lirahtanut lattialle!
(itsepähän varasi paskomishuussiaan, hätätilanteessa tämä keino on kriteeriasteikolla selvästi sallittumpi kuin housuun paskominen)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olen myös paskantanut kaverin roskikseen!
Tosta pykälää kovempi veto oli yhden Korhosen kämppis joka paskoi Korhosen huoneen nurkkaukseen. Siihen loirotti ihan lattialle järkyttävän kasan paskaa.

Vissiin lähinnä kostoks. Tai merkkasi reviirinsä. En tiedä.
 

Örfil

Guest
Se, joka on asunut opiskeluaikana asuntola RASTI:ssa Treella, tietää tästä asiasta jonnin verran.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ei tule heti mieleen tapausta missä olisin, mutta en epäile hetkeäkään ettenkö olisi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei tuossa ollu lavuaariin virtsaamisesta mitään.
No ei. Luulin että se on pelkästään tuo virtsaaminen joka oli sulle outo asia. Mutta hyvä että saatiin asian tarkennus. Näin ne asiat selviää, keskustelemalla.
 

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Liittynyt
14.11.2005
Viestit
1877
Olen kussut tiskialtaaseen ja kukkaruukkuun. Muistaakseni. Ja myös housuihini. Ja vaippaan.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
No ei. Luulin että se on pelkästään tuo virtsaaminen joka oli sulle outo asia. Mutta hyvä että saatiin asian tarkennus. Näin ne asiat selviää, keskustelemalla.
Kyseessä ei suinkaan ollut tarkennus vaan toteamus. Totta on se, että keskustelu on usein toimiva tapa selvittää asioita.
 
Ylös