Kyllä ne ihan kauniita ovat, mutta ei mun juttu on tullu nähtyä yhtä kukka hössöttäjää jo tässä elämässä melkein liikaa.Pidätkö kukista?
Häh, mitä, viittaako markoj tässä kukkahattutäteihin?Pidätkö kukista?
Hyvä pelaaja oli. Sullon muuten tossa kirjoitusvirhe. Kuuluisi olla iso alkukirjain.Pidätkö kukista?
Myös toisen k:n pitäisi olla q.Hyvä pelaaja oli. Sullon muuten tossa kirjoitusvirhe. Kuuluisi olla iso alkukirjain.
Mutta sitten mulla olis kirjotusvirhe. Eikä se sovi.Myös toisen k:n pitäisi olla q.
Tiedä en, mutta modepuolen linjavetotoikissa on tagina "Domppari tuoksuu kukille".Kuka totesi forumilla, "mun hiukset tuoksuu kukkasille"?
Onko toi kukkalähetys joku rasfarien keino levittää oppiaan?Tottakai..tänne vaan tulemaan kukkalähetyksiä,,
u=aTiedä en, mutta modepuolen linjavetotoikissa on tagina "Domppari tuoksuu kukille".
Siitä en tiedä,mutta sen sanon ,että kukkia on aina kiva saada:ahem:Onko toi kukkalähetys joku rasfarien keino levittää oppiaan?
Kyllä. Pakkohan se oli ja on. Hyvinkin muistan kotona sen krysanteemien pimentämisen ja pimennyksen poiston 12 tunnin välein.Pidätkö kukista?