mclaren
Susi jo syntyessään
Mutta arvaa vaan olisiko se yhteys sitten yhtään järkevän hintainen? Jos nämä nykyisetkin "laajakaistayhteydet" Suomessa ovat Euroopan keskivertoa kalliimpia, niin varmasti moinen olisi todella julkean hintainen. Enkä minä tarvitsisi välttämättä mittään gigaista yhteyttä, kyllä 10 megainen riittäisi mainiosti wink .jaska:
Jos olet valmis maksamaan niin takuulla saat vaikka gigasen kotiisi! Nyt on kyse siitä, kuka maksaa sen gigasen sun kotiin.mclaren:
Ei ainakaan täällä saa kun korkeintaan 1 megaisen yhteyden.jaska:
Onko? Eikö TV-sitten ole? Eikös valtion sitten pitäisi kustantaa kaikille juuri nuo digiboxit? Miksi valtion pitäisi hoitaa kaikki? Kyllä nyt saat kaapelin kotiisi, jos olet valmis maksamaan!holvius:
Kustantaahan valtio meille kaikille tiet ja on osallistunut suurilla panostuksilla niin viemäri, sähkö kuin muunkin perusinfran luontiin. Kaista on minusta tullut samalla lailla yhtä tärkeäksi perusinfraksi kuin nuo muutkin.Observer:
Ei mitään valtion tukia näihin tai sitte saavat ostaa mulle dikipoksinki. wink
Ett silleen!!!!!!!1
Minulle ainakin 512 riittää loistavasti, toki 10 meganen ois kiva, mutta en sitä erityisesti tartte. Eikä minusta veronmaksajien pidä sitä 10 megasta maksaa (minulle tai kellekään muulle), koska semmonen ois kiva!
Suomessa kun on aina kivaa, kun valtio maksaa. Vaikka todellisuudessa me maksetaan se veroilla.... sitä porukka ei vaan tajua![]()
Ett silleen!!!!!!!1
Kyllä minusta pitäisi valtion vähintään vetää jonkinlainen nopea runkoverkko, josta halukkaat saisivat kaupunkialueilla helposti vedettyä nopean kaapelin kotiinsa kohtuuhintaan.
Mielestäni valtionkin on tehtävä jonkinlaisia uhrauksia, jos Suomi aiotaan pitää edes jotenkin vakavasti noteerattavana IT-maana.