Laarenit eiku Ruupenit Bahrainista!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
formulastara sanoi:
Ai että Jones on hauska, onhan se huumoria huonokin huumori... banaaniuutiset by Ivan Puopolo ylellä on hauska, ruupeni ei ole hauska. Mutta makunsa kullakin, eihän siinä mitään.
Mun mielestä sä olet hauska, suorastaan naurettava. Jos sulla on ongelma, purista se pois ja käytä Clerasilliä.

Hei, mulla on ratkaisu sulle. Pistä mut ignoreen, niin ei tarvitse kärsiä mun huonosta huumorista. Mutta voit tyydyttää itseäsi omalla korkealaatuisella 'etusiipi'-huumorilla.

Fisico

Well-known member
Aika amisläppää, mutta hyvä jos jotkut lämpenevät.:D

patriot

Foorumin senaattori
formulastara sanoi:
Ai että Jones on hauska, onhan se huumoria huonokin huumori... banaaniuutiset by Ivan Puopolo ylellä on hauska, ruupeni ei ole hauska. Mutta makunsa kullakin, eihän siinä mitään.
No entäs teikäläisen McLarenin etusiipi vedätys?

Se oli tempaus josta olis tullut antaa banjoa!:mad_old: Nämä ruupenit on oikeesti hauskoja.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
patriot sanoi:
No entäs teikäläisen McLarenin etusiipi vedätys?

Se oli tempaus josta olis tullut antaa banjoa!:mad_old: Nämä ruupenit on oikeesti hauskoja.
Niin kuin sanoin, makunsa kullakin. Ei ihme että valmiiksi nauretut "huumorisarjat" pärjäävät Suomessa hyvin... Olemmehan laumaeläimiä, toiset enemmän, toiset vähemmän.;)

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Jäykäks menee, jotenkin tuntuu siltä, että osa forumisteistä vetäis piilokameravitsin kohteeksi joutuessaan ensimmäisenä juontajaa kulmaan?

Mut eipä siinä mitään, todellakin, makunsa kullakin!

:alppu:

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Misa1 sanoi:
Jäykäks menee, jotenkin tuntuu siltä, että osa forumisteistä vetäis piilokameravitsin kohteeksi joutuessaan ensimmäisenä juontajaa kulmaan?

Mut eipä siinä mitään, todellakin, makunsa kullakin!

:alppu:

Vitsistä riippuen voisi juontaja saada ihan ansionsa mukaan :D

Itse en tuota "aprillipilaa" ainakaan maukkaana pitänyt...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toivotan onnea uusille Ruupeneitten kirjoittajille. Toivottavasti ette alennu 'amisläppään' tai muuten kuivaan ja huonoon huumoriin.:thumbup:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Jones sanoi:
Toivotan onnea uusille Ruupeneitten kirjoittajille. Toivottavasti ette alennu 'amisläppään' tai muuten kuivaan ja huonoon huumoriin.:thumbup:
Ei Jones, ei. Sinä olet Ruupeneiden kirjoittaja, nyt ja tulevaisuudessa.

Tähän koko asetteluun sopii Platonin luolavertaus oivallisesti. Oletankin, että tahattoman komiikan taso nousee pian häkellyttäviin mittasuhteisiin, kun porukka ei tajua minkä puolesta he peistä vääntävät.