FW08
Registered User of Talent
Eikös tässä olla lähinnä kaivattu keskusteluun lisättäväksi uutisointiin liittyvää keskustelua?Niin että keskusteluun ei saisi liittää aiheeseen liittyvää uutisointia?
Eikös tässä olla lähinnä kaivattu keskusteluun lisättäväksi uutisointiin liittyvää keskustelua?Niin että keskusteluun ei saisi liittää aiheeseen liittyvää uutisointia?
Esim. jaska aika usein pistää jonkun quoten ja perään täysin mauttoman: talouskasvu hoitaa, rakenteisiin ei kosketa, ei olla kyöhiä ja kipeitä, lisätään vaan byrokratiaa 'vitsin' joka naurattaa ihan kauheesti.:nope::thumbfh:Eikö siellä juuri keskustella sen uutisaiheen pohjalta.
Kännykällä kun avaat linkin ja suljet sen, niin lennät samalla koko netistä ns. vittuun.Mun mielestänoi pasteemiset on tulleet siksi että Mosse ei lue linkkejä.
Saa toki, enhän minä sitä kiellä, mutta vailla minkäänlaista omaa argumenttia sen uutisen voi oksentaa yhtä hyvin johonkin "Tänne kaikki muualta kopioidut uutiset" -toikkiin, ja yhtä hyödyllinen se on keskustelun kannalta sielläkin.Niin että keskusteluun ei saisi liittää aiheeseen liittyvää uutisointia?
Sulla on paska kännykkä tai selain. Kokeile esim. Opera Miniä/Mobilea. Siinä voi avata uuteen ikkunaan linkit.Kännykällä kun avaat linkin ja suljet sen, niin lennät samalla koko netistä ns. vittuun.
Miksi aiheeseen liittyvät uutiset pitäisi laittaa jonnekin muualle, jos aiheella on jo oma topikki? Kyllähän se uutinen voi herättää keskustelua, vaikka itsellä ei juuri sillä hetkellä olisi siihen mitään lisättävää.Saa toki, enhän minä sitä kiellä, mutta vailla minkäänlaista omaa argumenttia sen uutisen voi oksentaa yhtä hyvin johonkin "Tänne kaikki muualta kopioidut uutiset" -toikkiin, ja yhtä hyödyllinen se on keskustelun kannalta sielläkin.
Siksi, että pelkkä uutisten pasteaminen ei ole asiakeskustelua. Eikä mitään muutakaan keskustelua. Miksi se uutinen sitten pitäisi sinne pasteta, jos ei siihen ole yhtään mitään sanottavaa? Pelkästä postaamisen ilostako?Miksi aiheeseen liittyvät uutiset pitäisi laittaa jonnekin muualle, jos aiheella on jo oma topikki? Kyllähän se uutinen voi herättää keskustelua, vaikka itsellä ei juuri sillä hetkellä olisi siihen mitään lisättävää.
No jos uutinen on vaikka mielenkiintoinen.Siksi, että pelkkä uutisten pasteaminen ei ole asiakeskustelua. Eikä mitään muutakaan keskustelua. Miksi se uutinen sitten pitäisi sinne pasteta, jos ei siihen ole yhtään mitään sanottavaa? Pelkästä postaamisen ilostako?
Yleensä jos uutinen on mielenkiintoinen, niin siihen on myös oma mielipide eikö niin?No jos uutinen on vaikka mielenkiintoinen.
Jaa oldezkinko myös? Luulin olevani ainoa :doubtful:. Paitsi, että Lauritsalan kapinallisten ja yläkerrassa.Heh, kaikkihan tietävät, että oldez lukee jokaisen postauksen foorumin jokaiselta osa-alueelta ja pitää exceliä postausajoista.
Lisäksi se pyörittää Irakin kapinallisten taistelua kellaristaan käsin.
Mitäs jos mielipide on että juttu on mielenkiintoinen.Yleensä jos uutinen on mielenkiintoinen, niin siihen on myös oma mielipide eikö niin?
Nojoo, mutta toisaalta tuolla ollaan heti kyllä huutelemassa perään että "onko laittaa jotain tilastoa" kun menee jotain mainitsemaanNo ei se mun mielestä haittaa, jos jonkun verran uutisiakin kopioidaan keskustelun joukkoon, mutta itseluottamuksen puutetta kyllä osoittaa sellainen, jos jokaisen oman mielipiteen perään pitää liittää linkki, että "kattokaa joku muukin on tätä mieltä" tai joku tilasto.
Siksi että olet huono läppä. Ylläpidän keskustelun tasoa. Voit mennä laittamaan noita "vittu mitä paskaa"-tageja noihin RIP-toikkeihin ja vastaaviin.Miksi tähän ketjuun luomani "oldez on aasi" -tag on poistettu? Siksikö, että se oli huono läppä? Vai siksi, että se oli hyvä?
Mä tunnen yhen kaverin, jolla oli huono läppä. Nyt se tikittää,Siksi että olet huono läppä.
Ylläpidän keskustelun tasoa.
Ei kiitos. Ei kuulu tapoihin.Voit mennä laittamaan noita "vittu mitä paskaa"-tageja noihin RIP-toikkeihin ja vastaaviin.
Ylläpidän keskustelun tasoa.
Heh.Oikeesti oot ihan helvan tyhmä tyyppi. Sori. On vaan niin älytöntä et jätkä aukoo jostian "vapaasta" keskustelusta! Ihan sama!
Oot mitä mieltä oot mut kuulostaa niin säälittävält!
Täällä on monia jotka on mun kanssa samaa mieltä mut en ratsasta sillä! Asia on niin et siitä ei puhuta! Tietäisitpä vain kuinka monet lukee tätä. Ja ne oikeesti nauraa. Lopeta ajoissa.