Lähin otto automaattisi?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Mites lähellä? 3.5Km päässä itsellä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Lähin otto automaattini sijaitsee n. 1,6km päässä kämpiltä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Lähin ott-oaut-oma-atti sijaitsee tosnoin 250m piässä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Koti taloani lähinnä sijaitseva otto automaatti sijaitsee kauppa keskuksessa, jonne on noin 700 metrin kävely matka. Naapuri korttelissa olisi tommonen maksullinen nosto automaatti, mutta se ei ole otto automaatti lain.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13748
Linnuntietä 180m, tietä pitkin etuovelta 270m.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Eikös nyt olisi ajankohtaisempaa kysellä, missä on lähin panoautomaattisi?

Näitä talletukseenkin käytettävissä olevia pankkiautomaattejahan on ilmeisesti jo siroteltu sinne tänne viime aikoina. Itsehän olen välttynyt moisia näkemästä kahdestakin syystä. Ensinnäkin Toisessa Maailmassa ei ole rahaa eikä niin muodoin myöskään pankkiautomaatteja. Toisekseen "viime aikoina" on vaikea hahmottaa, kun ei ole tuota aikaakaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eikös nyt olisi ajankohtaisempaa kysellä, missä on lähin panoautomaattisi?

Näitä talletukseenkin käytettävissä olevia pankkiautomaattejahan on ilmeisesti jo siroteltu sinne tänne viime aikoina. Itsehän olen välttynyt moisia näkemästä kahdestakin syystä. Ensinnäkin Toisessa Maailmassa ei ole rahaa eikä niin muodoin myöskään pankkiautomaatteja. Toisekseen "viime aikoina" on vaikea hahmottaa, kun ei ole tuota aikaakaan.
Itse panen rahaa lähinnä viinaan ja naisiin (lähinnä viinaan), joten lähin tuolle sektorille osuva laitos sijaitsee 2km päässä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Eikös nyt olisi ajankohtaisempaa kysellä, missä on lähin panoautomaattisi?
Voi sitä riemun määrää kun taannoin iskin naisen pankkiautomaattijonosta ja kesken kiihkeän lemmen(t)yön ympäripäissään havahduimme tajuamaan että tässähän otto muuttui panoksi. Voi sitä, voi sitä.
 
Ylös