Läsäkepolli

Mikä päätyy lisäkkeeksi?

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Läsäkepolli. What a great wöörld.

Mutta joo. Keittoperunaa ja pastaa varmaankin suunnilleen tasapuolisesti. Jos lihaa sisältävä pastakastike lasketaan pollin tarkoittamaksi lihaksi.
Riisiä toisinaan. Harvemmin sitten couscousia, valmismuusia, ranskalaisia yms.

Viimeksi muokattu:

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Makkaran kylkeen päätyy vaan sinappi, mutta koska tämän vaihtoehdon on pollaaja jättänyt mainitsematta, valintani on kurski.
Se vaan uppoaa samalla tavalla.

Ria

Jäässä
Vihanneksia, en kuitenkaan ole kasvissyöjä, siis sikäli etten söis lihaa. Melkosen jaskattu polli.

Viimeksi muokattu:

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Tuoreita vihanneksia, hapankaalia/kimchiä, ei mitään... melko harvoin mitään pollatuista.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Yleensä perunaa ja pastaa, toisinaan kyllä myös lidlin pussimuussia mutta loppujen lopuksi aika harvoin kuitenkin.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Kasviksia. Kesällä tuli viimeksi syötyä perunaa, riisiä en oo syöny aikoihin ja pastaakin erittäin harvoin.

Estate

Well-known member
Kasviksia. Kesällä tuli viimeksi syötyä perunaa, riisiä en oo syöny aikoihin ja pastaakin erittäin harvoin.
Aika samoilla linjoilla. Kyllä pikkasen perunaa tai pastaa otettua joissain tilanteissa, mutta itse ruokaa laittaessa ei ole aikoihin tullut niitä tehtyä.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Perunalle oon allerginen ja mies on italialainen, joten vaihtoehdoiksi jaa joko riisi tai kasvikset. Tai esim. valkosipulipatonki.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Jep. Peruna on aikas halpaa ja osa saadaan vieläpä omasta maasta, joten se löytää hyvin usein tiensä lautaselle.
Kyllä se näin on.

Itse tosin syön perunani puutikuilla, että näyttäisin mielenkiintoisemmalta. Näin myöskin pyrin parantamaan ihmisten kokemusta minusta maailmanmatkaajana. Perunaa nokkiessani juttelen kimchiä.