Lätkäpolli

Kiinnostaako peli nimeltä jääkiekko?

• Äänestäjiä yhteensä
    51

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Ei oikein jääkendo enää iske. Arvokisat tulee lähinnä katsottua ja SM-liigafinaalitkin oli puhdasta sivusilmäilyä.

Trullinkaasu

Well-known member
Kiinnostaa henkeen ja vereen. Lätkä on numero yksi ja uuno on nolla.

Itse pelistä olen kiinnostunut, en siis vaan näistä karjalalippisfani-kisoista.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Siinä olympialaisten ja mm-kisojen puolivälierissä alkaa rahtusen kiinnostamaan Suomen pelit, eipä noin muuten.

Mangelo

Well-known member
Jos pääsee finaaliin saatan vilkaista ottelua, lukuunottamatta viimeistä viisiminuuttista jolloin suomen verkko heiluu varmasti.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei kiinnosta. Jos arvokisaotteluiden tv-lähetysten ympärille järjestetään lähipiirissä sosiaalisia tapahtumia, saatan osallistua. Muuten en seuraa.

Jezze

Well-known member
Sijainti
Kerava
Jos Suomi pelaa niin tottakai katsotaan, muuten katson vain jos ei ole muutakaan tekemistä...

Vice

Reality bites
MM-kisat ja olympialaiset kiinnostaa, USA:n ja parin muun osalta. Muu lätkä ei kiinnosta tasan pätkääkään, kuten ei mikään muukaan ei-moottoriurheilulaji (paitsi MM-futis)

teppoil

Well-known member
Kiinnostaa arvokisojen mitalipelit, jos Suomi on mukana.
Kiinnostaa SM-liiga, jos HPK:lla menee hyvin. :D
Kiinnostaa NHL:n Stanley Cup -finaalit, jos ne pelataan kesälomalla.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jääkiekko kiinnostaa noin 107 kertaa enemmän kuin formulat. Sori, mutta lätkää olen seurannut kymmenvuotiaasta saakka, ja sen on kiistämätön ykköslaji mulle. Kiinnostus SM-liigaan oli hieman tauolla tuossa Kalpan rypemisen myötä, mutta silloin tuli käytyä katsomassa jokunen Mestis-matsi. Nyt taas tänä talvena tuli seurattua aika tiiviisti SM-liigaakin :eek: NHL ei mua kovin ole jaksanut kiinnostaa koskaan. Väitän, että vaikka olen nainen, niin tajuan jääkiekosta enemmän kuin keskivertomies.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jääkiekko kiinnostaa noin 107 kertaa enemmän kuin formulat. Sori, mutta lätkää olen seurannut kymmenvuotiaasta saakka, ja sen on kiistämätön ykköslaji mulle. Kiinnostus SM-liigaan oli hieman tauolla tuossa Kalpan rypemisen myötä, mutta silloin tuli käytyä katsomassa jokunen Mestis-matsi. Nyt taas tänä talvena tuli seurattua aika tiiviisti SM-liigaakin :eek: NHL ei mua kovin ole jaksanut kiinnostaa koskaan. Väitän, että vaikka olen nainen, niin tajuan jääkiekosta enemmän kuin keskivertomies.
Nyt mua vituttais jos mä olisin keskivertomies.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Lätkä on parsain laji. Kiinnostaa.

Ehkä kuitenkin takavuosia vähän vähemmän eli esim. SM-liigan tai NHL:n seuraaminen on jäänyt. Osittain varmaan siksi, kun ei veikkaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
O-kisat, World Cup, MM, NHL, CHL, SM-Liiga, Elitserien, Mestis, Sveitsin liiga.. just about anything goes.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kiinnostaahan tuo, keväisin seuraan jopa tarkemmin kuin formuloita. NHL on suurin mielenkiinnon kohde, SM-liigaa sivusilmällä. Kansainväliset turnaukset ovat myös kiinnostavia.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Kiinnostaa, rakastan. Lähes kaikkea lätkään liittyvää seuraan.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Suomen maajoukkueen pelit. Eipä juuri muuta. SM-liigaa seurasin jotenkuten kun tuli vielä maikkarilta, nelosen aikana vaipunut täysin unholaan.

GC Rabella

Well-known member
Sijainti
Pasila
Kiinnostaa, mihinkään muuhun lajiin verrattuna rakastan-tasolla. (En juuri seuraa muuta urheilua, F1 poislukien).

Tiedän jääkiekosta enemmän kuin keskivertonainen, käyn katsomassa keskimäärin muutaman matsin kaudessa (lue: pleijareissa hunttaamassa), mutten kyllä mitenkään aktiivisesti seuraa.

WebSlave

Trackman
Tarjontaa on nyt niin paljon (ainakin minun televisiossani), että väkisinkin kiinnostus vaihtelee sen mukaan ketkä pelaa. Elitserieniä ja NHL:ää en katso ollenkaan (jälkimmistä vielä muutama vuosi sitten seurasinkin). SM-Liigaa aika säännöllisesti, vaikka enempi kyllä olen F1-Forumilla ja käännän katseeni televisioon, kun selostajan ääni nousee. Studiot on sitten mielenkiintoisempia kuin itse peli. ;)

Euro Hockey Tourilta on yleensä tullut Suomen pelit seurattua tuolla SM-liigaintensiteetillä, CHL:llää ei senkään vertaa. Mestistä samalla säännöllisyydellä kuin SM-Liigaa. Sitten on jotain naisten ja nuorten kisoja vielä tullut...

Ai niin, MM-kisoja on kyllä tullut seurattua. Varsin tiiviisti jopa, myös muita kuin Suomen pelejä, myös pikkumaiden.