Mainosmiesten perusfraasi "ihmiselle jolla on jo kaikkea", on kerrankin oikeutettu.
Koskas sulla olikaan synttärit?Mainosmiesten perusfraasi "ihmiselle jolla on jo kaikkea", on kerrankin oikeutettu.
Olen sanaton.
Joka vuosi.Koskas sulla olikaan synttärit?
"I don't wanna get older and regret not getting my butt bronzed" on uusi lempiaforismini.
Komp. Ja vielä tossa vaiheessa kun materiaalia alettiin hanuriin ruikkimaan, kuvittelin niiden valavan pätkän peräsuolta pelkän röörin sijaan. On nyt kyllä jännä juttu tämä kaikkiaan.Täytyy tunnustaa, että ennen videon katsomista kuvittelin kyseessä olevan sen oikean, ihmisessä kiinni olevan, anuksen pronssittaminen. Siis että kun kävelet klinikalta pois, niin sulla on pronssia peräaukossa.
Tatuloitu 'rokkimimmi'?Täytyy tunnustaa, että ennen videon katsomista kuvittelin kyseessä olevan sen oikean, ihmisessä kiinni olevan, anuksen pronssittaminen. Siis että kun kävelet klinikalta pois, niin sulla on pronssia peräaukossa.
Toi itse pääjehu sentään oli just sen näköinen, minkalaisiksi peräreikämuotittajat kuvittelin.
Kuin myös.Kyllä mulla tollanen on.
Miksipä oi miksi ne H2O Synttärit oli jo? Oi miksi?
Nyt oikeesti. Siis IHAN oikeesti!