Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Hokkas-Otto.
Hokkas-Otto.
Kyllä!Hokkas-Otto.
Jahas, vissiinkin vastuulleni jää oikeiden vastausten ja lainauksien päivitys? Ja toki myös uuden lainuun julkistus...Kyllä!
who sanoi:En yhtään laittaisi pahakseni vaikka isoihin kaupunkeihin, paikkoihin joissa on paljon ihmisiä, esim. joku Kampin aseman edusta tms. (onko siellä edes paljon ihmisiä?) tehtäsiiin jotain tupakka"koppeja", joihin savuttelijat voisivat mennä sauhuille ennen asemalle menoa tai asemalta tultuaan. Nykytilanteessa kait pistetään heti röökiks ku päästään bussista ja Kampista pihalle, kiireisimmät sovittelee sätkää suuhun jo sisäpuolella. Tämmösiin paikkoihin siis 5x5 metriset syöpäkopit, ulkopuolelle, ilman lämmitystä.
Niin eli kaikki muut saavat hassutella mutta minä en?Mene perseeseen.
Kannatan.Mun mielestä täällä ei sais hassutella kukaan.
Sori, mun piti kiirehtiä Kalajoen hiekoille kännäämään.Jahas, vissiinkin vastuulleni jää oikeiden vastausten ja lainauksien päivitys? Ja toki myös uuden lainuun julkistus...
Pitäis osata, mutta jos ei.... kattele ensin viitisen vuotta, ennen kun kommentoit...Niin eli kaikki muut saavat hassutella mutta minä en?
Mee ite, saatana.
Jaa. No joo anteeks kauheesti kun en tiennyt, että sä määrittelet osaamisen tason.Pitäis osata, mutta jos ei.... kattele ensin viitisen vuotta, ennen kun kommentoit...
No jos et sitä ite tajua, niin jonkun se on sanottava. Saatana.Jaa. No joo anteeks kauheesti kun en tiennyt, että sä määrittelet osaamisen tason.
Tmoi on harjoitellut kymmenen vuotta ja välillä kommentti osuu oikeaan toikkiin ja välillä jopa käsiteltävään asiaan. Osaamisen tasoa tarkastellaan seuraavan kerran vuonna 2019.Jaa. No joo anteeks kauheesti kun en tiennyt, että sä määrittelet osaamisen tason.
jps toistakytä vuotta kommentoinut päin vittua kä.. kirjoittaen kuten kommentoija itsekkin. Päin vittua pääasiassa, mutta kuitenkin rintakaarella :thumbup:Tmoi on harjoitellut kymmenen vuotta ja välillä kommentti osuu oikeaan toikkiin ja välillä jopa käsiteltävään asiaan. Osaamisen tasoa tarkastellaan seuraavan kerran vuonna 2019.
Nyt viikon känni tmoin bännin johdosta.jps toistakytä vuotta kommentoinut päin vittua kä.. kirjoittaen kuten kommentoija itsekkin. Päin vittua pääasiassa, mutta kuitenkin rintakaarella :thumbup: