T.K
Sähkö-ukkeli
Noku en minä muista mitää legendaarista lausahdusta, ton kouvonko heitin vaan hatusta, perkele ku seki oli oiken!Minä en ole.
Noku en minä muista mitää legendaarista lausahdusta, ton kouvonko heitin vaan hatusta, perkele ku seki oli oiken!Minä en ole.
No mitenkäs sen puhelun kävi?Noku en minä muista mitää legendaarista lausahdusta, ton kouvonko heitin vaan hatusta, perkele ku seki oli oiken!
Life of Brian -sitaatti päivässä pitää Hoyan Aaveet loitolla.Noku en minä muista mitää legendaarista lausahdusta, ton kouvonko heitin vaan hatusta, perkele ku seki oli oiken!
Onko tuo arvaus? Ei vissiin.Tuskin on Moe Zyzlakkikaan.
Rohkenen olla eri mieltä tästäkin. Eli tuskinpa vaan.Onko tuo arvaus? Ei vissiin.
-Haupitsi"Saattais olla" jotain mitä ei edes Pyryffillä ole....
Ei olis nuokkarilla tota hämyötä viestissä. Eikä O-outa.Knoukkari
Jätkä ampuu haulikolla, käy listaa läpi nimi kerrallaan. :wink:Selaisin ton alkuperäisen merkityksettömien ilmoitusten kirjottajalistaa läpi potentiaalisia nimimerkkejä muistaakseni.
Neidistä ei tullu vastaan kuin lara ja lumppari, jolta toi olis voinu ehkä päästä.
Potentiaalisista herroista alkaa tulla jo oikeesti pula. Ellei se ollu OoPee, ei ollu, eihän?
Mutta mista sa loysit siihen kannykkaan tikityksen sointiaaneksi?