Lunssila
Well-known member
Kysytty hahmo on ollut forumilla yli 13 vuotta. Eikä oikeaa nimimerkkiä ole luonnollisestikaan vielä arvattu.
Kysytty hahmo on ollut forumilla yli 13 vuotta. Eikä oikeaa nimimerkkiä ole luonnollisestikaan vielä arvattu.
Rapeus notkaisee!No on ny jumaliste..
OoPee?
Pistetilanne:Välillä tuntuu, että suomalaiset kuntoilee jo ihan liikaa, muusta terveyshössötyksestä puhumattakaan. Fataali infarkti kiihkeän parittelun loppuhuipentumana n. 60-vuotiaana saattais olla kaikkien kannalta paras kuittaus merkityksettömiin ilmoituksiin.
Mulla kuntoilut jäivät pitkälti Helsinkiin, jossa oli porukkaa, jonka kanssa pelata futista ja sulkista. Tarvitsen (leikkimielistä) kilpailua - yksin puurtamisesta en saa mitään kiksejä. Yritetty on kyllä monesti. Pitänee taas kohta kehitellä jotain, ettei kuntoilu jää ihan vain perusvetreyden ylläpitämiseksi.
Kyllä minä olen kanssa yx skeptinen paska.
Kaikki merkit viittaavat siihen, että on olemassa hieno ihminen, joka on toistakymmentä vuotta pyörittänyt keskustelupalstaa, jonka keskusteluun ei edes osallistu, hyvää hyvyyttään hirveellä pers'netolla. Silti minun epäluuloisessa mielessäni on ajatuksia tyyliin:
- ehkä menot ei olekkaan niin suuria kuin ilmoitettu
- ehkä tulot ei olekkaan niin mitättömiä kuin kerrottu
- ehkä verokarhu on jotain tietoa vailla
- ehkei avuntarjousta hyväksytä, jottei juoni paljastuisi
Semmonen skeptinen paska minä olen, vaikka maailma on kaunis.