Sue_me
Well-known member
Minä olin ainakin huippuyky junnuna.Vitun, huippuyky.
Yky lensi joka perjantaiyö Jämsäänin kaduilla.
Minä olin ainakin huippuyky junnuna.Vitun, huippuyky.
Jäsen Dominic kirjoitti kyllä 2015 alkavasti parhaan yksittäisen postauksen.Jäsen Dominic tiivisti oivasti huippu-urheilun syvimmän olemuksen. Mitä mieltä touhussa oikeastaan on?
Tai sitten mulle.Jospa nuokin rahat annettaisiin köyhille, nälkäisille, kipeille!
Vuodesta 2009 alkaen eukonkannon MM-kisat ovat itseasiassa olleet suomalaisten dominointia, koska vuodesta 2009 alkaen suomalaiset ovat voittaneet kaikki jaossa olleet maailmanmestaruudet ja lähes kaikki muutkin mitalit.Muista pesäpallon kaltaisista lajeista suopotkupallossa taidetaan olla kans ihan hyviä. Eukonkantomestaruudet taitaa nykyään mennä aina etelä-naapuriin. Saunomiskilpailut on kielletty ja saappaanheiton MM-kisoista ei oikein ole ollut medianäkyvyyttä, vaikka sillä lajilla on ihan kansallinen lajiliittokin.
Kyllähän pärjäisi jos valmennus olisi kunnossa. Aikoinaan sitä lajin ollessa vielä nuori saattoi osallistua ja jopa voittaa ihan pelkällä tunteella, mutta nyt kun kehitys on kehittynyt niin kilpailutilanne on paljon vakavampi. Ilman vähintään kahta treenaajaa ei voi pystyä tietenkään. Se on se fyysinen puoli ja sitten menttaalitsemppaus. Erikoisosaajia pitää ostaa tuekseen ja siten päästä tavoitteeseen. Sponsorirahalla mieluiten tietty.Ennenvanhaan myös ilmakitaransoiton MM-kisat oli suomalaisten menestyslaji ja silloin skabassa pärjäsi mm. Al-setä. Ei pärjäisi enää.
Ei ole muuten ollenskaan helppo nakki heilua minuutti lavalla. Olisin ehkä voittanut ellei kunto olisi loppunut. Voitto sentään tuli samaan talouteen sitten - vaikkakaan palkintoa ei.Se on se fyysinen puoli.
Tiedän. Vielä muutama vuosi sitten harrastin teatteria ja koska en osaa varsinaisesti näytellä niin sain aina fyysiset roolit. Kovaa touhua heilua ja mölytä lavalla ylisuurilla käsieleillä ja kropankielellä. Urheilua tai kilpailua se ei tietenkään ollut, mutta nyt jotenkin tuota kautta ymmärrän mistä puhut. Harrastuksen lopetin läheisten myötähäpeän aistittuani. Se herkisti.Ei ole muuten ollenskaan helppo nakki heilua minuutti lavalla.