lakshmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Luulen että lakshmi...

• Äänestäjiä yhteensä
    17
En uskalla. Sieltä voi tulla hyvän huomenen sijasta haista vee....nenänakeista puhumattakaan. :(

Tää oli täysin uutta. No moni asia on....siis uutta mulle.

Huomaan, että Tox:sta ja Moesta on tullut frendit. :ahem:

'Kaveri' on ainakin jääkiekossa se vastustaja.:ahem:

Ja joo, mulla on paljon ystäviä. Varsinkin näitä, jotka ylpeänä seisoo omien haukkumapostauksiensa takana.:o

Eli sun mielestä on ihan ok, että joku heittää tommosta kommentia, kun mun sigussa on, mutta mä en saa mitenkään puolustella itseäni, vaan olen nyt sitten itseäni täynnä oleva tyyppi.:o
Olettaen että kyse on edellisen signaturesi kommentista eikä nykyisestä, pyydän saada muistuttaa että laukaisit minulle lähes sanasta sanaan saman kommentin viime syksynä. Otetaanpa parru pois sieltä omasta silmästä.

Toi hahmo on kuitenkin luvannut tulla Möötteen toisin kuin Moe! Tosin en usko että Toxicity ikinä saapuu möötteen, mutta jos saapuu, niin peli on 1-0 hänelle Moea vastaan! :thumbup:

Olettaen että kyse on edellisen signaturesi kommentista eikä nykyisestä, pyydän saada muistuttaa että laukaisit minulle lähes sanasta sanaan saman kommentin viime syksynä. Otetaanpa parru pois sieltä omasta silmästä.

Ahaa, Laksatiivi oli siis Moen oma kaksoisnikki, ei vaan ite muistanut.

Toi hahmo on kuitenkin luvannut tulla Möötteen toisin kuin Moe! Tosin en usko että Toxicity ikinä saapuu möötteen, mutta jos saapuu, niin peli on 1-0 hänelle Moea vastaan! :thumbup:

Onhan Moe möötetty moneen otteeseen jopa muidenkin forumistien toimesta kuin minun.

Mä vaan yritän vältellä homojen möötteemistä. Ne aina kiihottuu mun seurasta.:thumbfh:

Mä en muista, että olisit tehnyt pollia asiasta?:doubtful:

Ääh,en mä jaksa pitää ketään ignoressa:o Pidä siguna mikä ikinä sua huvittaa,ei kiinnosta.Paska aamu:(