azly
Well-known member
Eli yhteensä 17 kutosta? Ei paha.No se laiskimus sai 6 x 8 ja 6 x 9 todistukseen, joten saa synninpäästön ja teki isän onnelliseksi.
Pitää ostaa sille kunnon lahja.
Eli yhteensä 17 kutosta? Ei paha.No se laiskimus sai 6 x 8 ja 6 x 9 todistukseen, joten saa synninpäästön ja teki isän onnelliseksi.
Kyllä sitä nyt kelpaa retsotella. Olehan vaan onnellinen. Hyvä niin.No se laiskimus sai 6 x 8 ja 6 x 9 todistukseen, joten saa synninpäästön ja teki isän onnelliseksi.
Poikamme on 3kk ja natistellut puruleluja jo kohta kuukauden. Hampaita häämöttääkin, ärtymystä ilmassa. Äidilleenkin tuli eka hammas (kulmahammas) jo 3kk ikäisenä.Kerronpa minäkin sitten jotain. Pikkupojalle (7 kk) on ilmeisesti tulossa ekat hampaat, sen verran haluaa jäystää leluja, huutaa ja ikenet on valkoisina. Helpottaa kait kutinaa. Neuvolassa eivät vaan tahtoneet uskoa kun merkit oli ilmassa jo yli kk sitten. Kaikille lapsille tulee kuulemma hampaat vasta 7-8 kk ikäisinä. Kirjoissa ainakin.
Ollaan yhdessä "kateltu" formuloita, tuntuu rauhoittuvan ja tuijottavan ruutua kisojen aikana. :ahem: Jos ei muuta ni äänet ja liikkuva kuva kiinnostaa. Poika syntyikin tasan tunti ennen viime kauden Monacon GP: n starttia.
Aikoinaan äitini kysyi ruokapöydässä mitähän olohuoneen pöytäliinalle on tapahtunut. Pikkuveljeni ilmoitti välittömästi: "en edes istunut sillä puolella pöytää, mistä liinaa on leikattu."Poika oli piirrellyt huoneessaan olevaan pulpettiin ja vastasi kieltävästi kun tivattiin, että oliko itse syyllinen. Seuraavaksi todettiin, että joulupukki tuo risuja huomenna niille, jotka valehtelee. Pojan vastaus:
– Ei se haittaa yhtään, mä voin askarrella niistä!
Selvää yhdennäköisyyttä. :ahem:Muutaman harjoittelukerran jälkeen saatiin tällänen otos otettua:
Onhan se iskällekin helpotusSelvää yhdennäköisyyttä. :ahem:
Epäsuora tunnustus käännetty positiiviseksi toiminnaksi. :thumbup:Poika oli piirrellyt huoneessaan olevaan pulpettiin ja vastasi kieltävästi kun tivattiin, että oliko itse syyllinen. Seuraavaksi todettiin, että joulupukki tuo risuja huomenna niille, jotka valehtelee. Pojan vastaus:
– Ei se haittaa yhtään, mä voin askarrella niistä!
:ahem:Onhan se iskällekin helpotus
Jep, ei voi liikaa olla pienen ihmisen kanssa. Aika menee niin nopeasti.Poitsu on jo 6kk 4pv. Pyörii, muttei ryömi. Hampaita neljä. Aikamoinen vekara, ei käy aika pitkäksi. Tosin vapaa-aikaa ei pahemmin enää olekaan, töitten jälkeen ei saa oikein mitään hyödyllistä tehdyksi.
Hienoa aikaa :ahem:
Kahluuallas?Mun jätkä vetäs vaparia eilen 500 metriä.
Pitkä matka on vielä Hawayille Ironman-kisaan, mutta askel otettu.
Kyä varmaan Myllyrinne toisessa päässä kahlais.Kahluuallas?
Tuskin. Painuis pohjaan kuin myllynkivi.Kyä varmaan Myllyrinne toisessa päässä kahlais.
Sä tiedät mihin suuntaan tämä tästä jatkuu, joten jätän kirjoittamatta. Liikaa siimoja Aura-joessa.Tuskin. Painuis pohjaan kuin myllynkivi.
Sitä vastoin Myllis pysyy pinnalla. Ja etenee rivakkaasti.:ahem:Tuskin. Painuis pohjaan kuin myllynkivi.