Antsa Rieppo
Well-known member
Kokeile Merlottia. Tulee päänsärky palkinnoksi.
Siellä on nyt oikein mellevä lapselliset vs. lapsettomat- flaidis meneillään. Mm. umpikuluneet "sinä oot kuule itekin ollut joskus lapsi" ja "odotas vaan sitten kun sulla on omia lapsia"- kortit viuhuvat. Mainiota viihdettä.Naapurin paskakersa on huutanut tunnin putkeen. Voi vittu.
Jotkut valittaa koirien haukkumisesta, mutta kyllä tommosen äpärän huutaminen on huomattavasti raivostuttavampaa. Saatana!
Ei tarvitse.Tässä täytyis tietää, kuinka paska kersa on kyseessä, että voisi ottaa kantaa.
Me oltiin mummolle mukuloita.Kersa on varsin mainio sana. Isäukko sanoi mua kersaksi ollessani pikkupoika ja alakouluikäinen. Kaverit eivät ymmärtäneet sanan tarkoitusta. Silloin. Nyt jo ehkä?
Me oltiin kakkaroita.Me oltiin mummolle mukuloita.
Samoin.Me oltiin mummolle mukuloita.
Joku pistänyt ns. läskin tummumaan?Samoin.
Satakunnan mummun suusta kuultuna. Keski-Pohjanmaan tummun nimitystä lapsenlapsistaan en muista, tai en edes ole kuullut?
En soisi kenenkään vitsailevan isovanhemmistani.Joku pistänyt ns. läskin tummumaan?
Mie ainakin räjäyttelin aerosolipurkkeja tunkiolla tuossa iässä.Hyhkyssä kaksi n. 4-vuotiasta tyttölöä pohti:
- Mä en tykkää Oonasta enää. Mä oon kuule aatellu, että mä poistaisin sen numeron kännykästäkin.
- No mä poistan sit kans.
- Mut ei kerrota Oonalle.
- Joo, jatketaan vaan niinku ennenkin.
Mitä tulimmaista oikeesti?? Mulla oli 4-vuotiaana...tai no...ei ollut oikeestaan mitään.
Ei kukaan olekaan.En soisi kenenkään vitsailevan isovanhemmistani.