Läsäkepolli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mikä päätyy lisäkkeeksi?

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .
Läsäkepolli. What a great wöörld.

Mutta joo. Keittoperunaa ja pastaa varmaankin suunnilleen tasapuolisesti. Jos lihaa sisältävä pastakastike lasketaan pollin tarkoittamaksi lihaksi.
Riisiä toisinaan. Harvemmin sitten couscousia, valmismuusia, ranskalaisia yms.

Viimeksi muokattu:
Makkaran kylkeen päätyy vaan sinappi, mutta koska tämän vaihtoehdon on pollaaja jättänyt mainitsematta, valintani on kurski.
Se vaan uppoaa samalla tavalla.

Vihanneksia, en kuitenkaan ole kasvissyöjä, siis sikäli etten söis lihaa. Melkosen jaskattu polli.

Viimeksi muokattu:
Tuoreita vihanneksia, hapankaalia/kimchiä, ei mitään... melko harvoin mitään pollatuista.

Yleensä perunaa ja pastaa, toisinaan kyllä myös lidlin pussimuussia mutta loppujen lopuksi aika harvoin kuitenkin.

Kasviksia. Kesällä tuli viimeksi syötyä perunaa, riisiä en oo syöny aikoihin ja pastaakin erittäin harvoin.

Kasviksia. Kesällä tuli viimeksi syötyä perunaa, riisiä en oo syöny aikoihin ja pastaakin erittäin harvoin.
Aika samoilla linjoilla. Kyllä pikkasen perunaa tai pastaa otettua joissain tilanteissa, mutta itse ruokaa laittaessa ei ole aikoihin tullut niitä tehtyä.

Perunalle oon allerginen ja mies on italialainen, joten vaihtoehdoiksi jaa joko riisi tai kasvikset. Tai esim. valkosipulipatonki.

Jep. Peruna on aikas halpaa ja osa saadaan vieläpä omasta maasta, joten se löytää hyvin usein tiensä lautaselle.

Kyllä se näin on.

Itse tosin syön perunani puutikuilla, että näyttäisin mielenkiintoisemmalta. Näin myöskin pyrin parantamaan ihmisten kokemusta minusta maailmanmatkaajana. Perunaa nokkiessani juttelen kimchiä.