Saunatakki
Walk a Crooked Mile
En muista mitä juuri kyseisenä lauantaina puuhailin, mutta jotain hauskaa se varmaan oli.
Se on kyllä valitettavaa, että kuudessa vuodessa Quassimodosta on tullut siideriä lipittävästä teinistä aikuinen joka asuu omassa residenssissä, on hankkinut koulutuksen ja tekee töitä (vai muistaakseni kahtakin?)Tulipahan noista "melkein" eilisistä viesteistä mieleen että miten varjo entisestään on "nykyinen" Quasimodo.![]()
Mutta toiset ei ymmärrä edes hävetä.Hirveät myötähäpeän tunteet iski itseäni kohtaan, kun eilen vahingossa törmäsin näihin yli 6 vuotta vanhoihin viesteihin.![]()
Häh, häh, meikäpoika on edennyt 118 km pohjoiseen!Itsehän olen edennyt kuudessa vuodessa 100km pohjoiseen.
Komp.Itse olen edennyt vajaat kymmenen kilometriä itään. Muutaman kilometrin eteläisen piipahduksen kautta.
Tollasta se näyttää olevan monella liian varhaisvanhentuvalla(Ja ylipäätään kellään). Mitään hävettävää tuossa ei ole. Päinvastoin rohkeaa ja rentoa menoa. Aijaijai. Mutjoo mun syytä ei ollut tämäkään toikin nosto.Mutta toiset ei ymmärrä edes hävetä.![]()
Voithan sä uskotella itsellesi niin, mutta veikkaan että 99% täysillä valoilla ajavista on eri mieltä.Tollasta se näyttää olevan monella liian varhaisvanhentuvalla(Ja ylipäätään kellään). Mitään hävettävää tuossa ei ole. Päinvastoin rohkeaa ja rentoa menoa. Aijaijai. Mutjoo mun syytä ei ollut tämäkään toikin nosto.Alppuu se ilmeisesti haaveilee menneistä ajoista.
![]()
Itsehän olen edennyt metrin etelään kämpän ulko-oven karmista mitattuna.Itsehän olen edennyt kuudessa vuodessa 100km pohjoiseen.