Lauantain vähemmän vapaat harjoitukset

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Tänään varmaan jossain vaiheessa harjoittelee muutkin kuin varakuskit.
 

pyrydaman

Well-known member
Liittynyt
27.2.2005
Viestit
256
imho toi dfiaa ei oo vähää aikaa pelannu täydellä pakalla muutenkaa
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Laareni120 sanoi:
Mut eihän tänään oo mitään varakuskeja harkoissa. :confused:
Mutta, saattaa jopa näkyä kisakuskeja radalla! Kisaviikonloppu alkaa lauantaista.
 

Wictor

Active member
Liittynyt
25.5.2006
Viestit
40
Ja räkä pitkästä aikaa kärjessä! :thumbup:
 

tehy03

Well-known member
Liittynyt
2.6.2004
Viestit
84
Aika outoa kun Alonso ja Schumi on noin kaukana kärjestä...

EDIT: Ahaa tilanne korjaantui :)
 
Viimeksi muokattu:

Tommipoika

Registered Abuser
Liittynyt
23.3.2006
Viestit
121
Tokkopa BMW nyt yhtäkkiä olisi Renaultin tasoista vauhtia löytänyt. Muistellaanpa nyt vaikka pari viikkoa taakse päin, kun Heidfeld oli Silverstonessa lauantaiharjoituksissa toinen, reilu neljä kymmenystä Schumin perässä.

Aika-ajoissa vauhti sitten jo vähän hiipui.

Mutta pakko tunnustaa, että BMW on kehittynyt vähän ajan sisällä talleista eniten. Kisavauhtikin on jo aika kovaa.
 

Laareni120

Banned
Liittynyt
11.6.2005
Viestit
766
Sijainti
Karjalohja
No, Bemarit oli vissiin koko session melkosen kevyellä autolla, oiskohan e pääsyy noinkin hyviin sijoituksiin?
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Hyvä hyvä, Aguri parantaa, niillä on kai Hondan vaihdelaatikot nyt :cool:

104.6% :ahem:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
DFiaA sanoi:
Hyvä hyvä, Aguri parantaa, niillä on kai Hondan vaihdelaatikot nyt :cool:

104.6% :ahem:
Ootas Ranskan GP:tä kun uusien Agurien pitäis olla vähintään 3 sekuntia nopeampia! :D :D :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
butterfly sanoi:
Ei tuu pallia ei. Eikä tuu koko kaudella.
Kyllähän siihen onnea - tai lähinnä muiden epäonnea - tarvitaan. Heidfeld on kuitenkin tällä kaudella jo ajanut kerran neljänneksi, joten suht lähellä ollaan käyty. Suoranopeudet ovat aika kohdillaan, joten nopeilla radoilla odotusarvo on suurempi. BMW Sauber kuitenkin näyttää käyttävän "hissukseen pistesijoille"-taktiikkaa (eli pitkä ensimmäinen stintti). Se vie palkintopallille heidän autollaan vain poikkeuksellisissa olosuhteissa.
 
Ylös