Lauantainen kuvainen tiva.

Makkonen

Guest
- Kunnollinen haara-asento puuttuu.
- Kepit liian ylhäällä
- Kuva otettu Turengissa
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Bändin miespuolisilla henkilöillä on ruuhkatukka.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Varsin hyviä vastauksia on tullut, mutta ei vielä lähelläkään oikeaa.

Sen verran vinkkaan näin aluksi, että kuvan mahdollinen turenkinen sameus johtunee alkuperäisen videon kuvanlaadusta ja siitä näppäämästäni kuvankaappauksesta.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26858
Penis oikeanpuolimmaisen henkilön sisäreidessä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Joukkueessa on näemmä yksi ylimääräinen jäsen.
Juuri näin. Voiton voitit! Oletin, että Mehe vie tämän, mutta ei näköjään aina voi voittaa. Mehekään. Musiikissa.

Olen olevinani jonkinlainen Shocking Blue-fani, tai ainakin Mariska Vereen fani. Yllätyksekseni törmäsin aamusella YouTubessa menneiden aikojen fiilistelysessiossani tosiaan viisihenkiseen Shocking Blue'hen. Koska kitaristi Robbie van Leeuwen on ja oli SB:n perustajajäsen, niin tämä toinen kitaroitsija oli mitä ilmeisimmin Leo van de Ketterij?

Kaikkea sitä. Onnea voitosta PuoliPöhkölle. Tässä Palkinto.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Juuri näin. Voiton voitit! Oletin, että Mehe vie tämän, mutta ei näköjään aina voi voittaa. Mehekään. Musiikissa.

Olen olevinani jonkinlainen Shocking Blue-fani, tai ainakin Mariska Vereen fani. Yllätyksekseni törmäsin aamusella YouTubessa menneiden aikojen fiilistelysessiossani tosiaan viisihenkiseen Shocking Blue'hen. Koska kitaristi Robbie van Leeuwen on ja oli SB:n perustajajäsen, niin tämä toinen kitaroitsija oli mitä ilmeisimmin Leo van de Ketterij?

Kaikkea sitä. Onnea voitosta PuoliPöhkölle. Tässä Palkinto.
Kylläpä onnisti nyt, vaikka musiikkiaiheiset tivandeeraukset ovat minulle niitä viimeksi mieluisia. Tässä tiedon vastaantulemisessa kävi kyllä selkeä onnenkantamoinen, mutta sekin laskettiin vastaajan eduksi tällä kertaa.
Kiitos palkinnosta!
 
Ylös