Siellähän on miltei 10 kierrosta eroa taakse, joten ei mitään kiirettä. Ei taida myöskään 75% minimikierrosmäärä olla uhattuna, jos se lasketaan Am-luokan kärkeen.Markus ollut pitkän aikaa varikolla... :thumbfh:
Siellähän on miltei 10 kierrosta eroa taakse, joten ei mitään kiirettä. Ei taida myöskään 75% minimikierrosmäärä olla uhattuna, jos se lasketaan Am-luokan kärkeen.Markus ollut pitkän aikaa varikolla... :thumbfh:
Mielestäni yleiskilpailun voittajastaTuosta tulikin mieleen, että mitenkäs se on. Lasketaanko ne prosentit luokkavoittajasta vai yleiskilpailun voittajasta.
Ilmeisesti nyt.Audit varmaan kohta alkaa koota autoja porukkaan.
Ihmettelinkin, että mitä siellä tapahtuu mutta #2:lla oli stoppi jäljellä. Ensin vähän ihmetytti, että miksi #2 päästettäisiin samalle kierrokselle. Varmasti ajetaan muodostelmassa maaliin ja siinähän saattaisi vielä toinen pistää radion kiinni vikalla kierroksella ;-)Kiitos taas vastauksesta. Audit varmaan kohta alkaa koota autoja porukkaan.
Näinköhän GT Am -luokan vauhtia verrataan LMP1-autoon :doubtful: Jos olisi satanut, neliveto Audit olisi voineet tiputtaa ongelmattoman kisankin ajaneita GTE-autoja ulosMielestäni yleiskilpailun voittajasta
Jos olisi satanut, neliveto Audit olisi voineet tiputtaa ongelmattoman kisankin ajaneita GTE-autoja ulos
Mun veikkaus voi myös mennä aika lähelle Ei taida sentään tasan mennä:tongue:Saas nähä veikkasinko kierrosmäärän oikein :alppu:
Epäilen, tänä vuonna voittaja ajaa noin 380 kierrosta, 70% siitä on 266 kierrosta, tällä hetkellä vain kaksi tiimiä jotka eivät ole keskeyttäneet ovat tuon rajan alla.Näinköhän GT Am -luokan vauhtia verrataan LMP1-autoon :doubtful: Jos olisi satanut, neliveto Audit olisi voineet tiputtaa ongelmattoman kisankin ajaneita GTE-autoja ulos