Melinda
Sponsored by Sam
VLC.Kokeile digiboksin tai tv:n kielivalintaa, Eurosport 2:lla on sekä englanti että venäjä valinnaisina kielinä.
VLC.Kokeile digiboksin tai tv:n kielivalintaa, Eurosport 2:lla on sekä englanti että venäjä valinnaisina kielinä.
No nyt kyllä käy niin sääliksi Pedroa, Kermitiä ja Pagea :frown:Pösöö numero 3 keskeytti.
Niin sääli nähdä yksi suosikki tallini autoista putoavan pois kisasta... jos muistan oikein niin Bourdaisin autokunta menetti viime vuoden Le mansissa voiton pitkän varikkokäynnin takia muuten voitto olisi heidän ollut.No nyt kyllä käy niin sääliksi Pedroa, Kermitiä ja Pagea :frown:
Sebi oli niin hyvällä mielellä, kun Peugeot oli vihdoin saanut auton hänelle mieluiseksi ja hän kiitti ainoalla mahdollisella tavalla jonka tyytyväinen nelinkertainen Champ Car - mestari osaa eli paalupaikalla. Seb todella haluaa voittaa legendaarisen kotikisansa ja puolestaan Pagenaud ei vieläkään pääse tätä kilpailua maaliin. 2008 Fässler veti Orecan seinään ja viime vuonna Trelyer tuhosi Pescan Peugeot'n. Sääli, sääli, sääli... :nope:
Jep, juuri näin kävi. Harmi "Purdeen" kannalta, koko ajan potkitaan päähänos muistan oikein niin Bourdaisin autokunta menetti viime vuoden Le mansissa voiton pitkän varikkokäynnin takia muuten voitto olisi heidän ollut.
No voi per...... Markuksen unelma päästä ajamaan LeMans:ssa sitten tuhoutui.... ...kele....Palttalan autokunta keskeytti
Tällaisessa 24h kilpailussa on se vika, että aina kun katsoja pitää breikin, tauon aikana tapahtuu _jotain_ jännittävää.Kristenssen seinään.
Toinen vika on se, että jos jotain tapahtuu, niin kamerat ei taatusti tallenna sitä tai sitä ei "world feedissä" näytetä uusintana.Tällaisessa 24h kilpailussa on se vika, että aina kun katsoja pitää breikin, tauon aikana tapahtuu _jotain_ jännittävää.
Itse katson koko yön Le mansin läpi ilman unia kilpailun loppuun asti .Ja yöllä sitten suurin osa kameroista pimenee... silloinkin onkin järkevä ottaa pari tuntia unta.
Oon yrittänyt aiempana vuonna, menee liian tuskaiseksi viimeiset tunnit. Ja kuten sanoin niin ei nappaa katsoa kuutta tuntia sitä kun kolme kameraa kuvaa pelkkää varikkoa :frank:Itse katson koko yön Le mansin läpi ilman unia kilpailun loppuun asti .
Mie katsoin viime vuonnakin kokonaan, aamu yöstä rupes taas ottamaan koville.Oon yrittänyt aiempana vuonna, menee liian tuskaiseksi viimeiset tunnit. Ja kuten sanoin niin ei nappaa katsoa kuutta tuntia sitä kun kolme kameraa kuvaa pelkkää varikkoa :frank:
Tässähän ehtii kaikki seurattavat keskeyttää ennen kuin varsinaisesti aloitan seuraamisen. :dunno: Vilanderin autokunta sentään vielä mukana.Tyttöjen Ford GT (61) syttyi palamaan.