Urakkapalkalla.Audilla asentajaukot hommissa kun 10 minuutissa kuntoon
Keimola @F1hog 4m4 minutes ago View translation
Duvalin kolaripaikassa oli keltaiset JA vihreät liput... Kuskien systeemi näytti keltaista, ratavirkailijat heilutti vihreää. #LeMansfi
Kertoo ystävämme Keimola.Keimola @F1hog 4m4 minutes ago
Osa kuskeista hidasti, osa ei - Duvalille kerrottiin radiolla että rata selvä. #LeMansfi
Mun mielestä siellä mutkan ulostuloalueella näkyi tuplakeltaiset jo silloin, kun Audi väisti kohti kaidetta. Tuon kuvan takana.Ainoa keltainen siis oli se villkuvalo. Eikös lippujakin pitäisi heilutella samaan aikaan?
Ehkä kansallisissa stereotypioissa, mitä työetiikkaan tulee, on sittenkin jotain perää.Audin korjaamiseen meni nelisen minuuttia, kaiteessa mennyt jo puoli tuntia.
Kelailin playeriä aika monta kertaa, eikä näkynyt. On ne siellä esillä, mutta ei niitä heiluteta.Mun mielestä siellä mutkan ulostuloalueella näkyi tuplakeltaiset jo silloin, kun Audi väisti kohti kaidetta. Tuon kuvan takana.
Taisin nähdä väärin, kun nyt playerista uusintaa katsoin. Nopeasti oli kuitenkin keltaiset ylhäällä. Bongasin sellaisenkin, että juuri siinä kohdassa jossa Duval osui vasemman puolen kaiteeseen, oli ratavirkailija kaiteen takana ja ukko oransseissaan teki toimintaelokuvamaisen syöksyn kahdella kierteellä kohti metsän siimestä. Toivottavasti ei itteään telonu.Mun mielestä siellä mutkan ulostuloalueella näkyi tuplakeltaiset jo silloin, kun Audi väisti kohti kaidetta. Tuon kuvan takana.
Eikö tuo ole:Meniköhän tämä Eurosportin katsojakyssäri näin:
Kuinka monta kertaa Audikolmikko Marcel Fässler + André Lotterer + Benoît Tréluyer (Tämän kisan Audi #7:n kuskikolmikko) ovat voittaneet Le Mansin yhdessä?
A: 2 kertaa, B: 3 kertaa, C: 4 kertaa
Arvontaan osallistut lähettämällä tekstiviestin: CMP [välilyönti] A, B tai C numeroon 17163. Viestin hinta on 50 senttiä.