Jos näin oikein niin varikkostopilla oli jotain erikoisempaa hässäkkää vasemman takarenkaan kanssa. Ja se tais olla se kulma johon tuli siinä jossain vaiheessa pikku pusu.Mitä ihmettä Fisille tapahtui? Tippui kauas.
Pelaako nuo maksetut striimit luotettavasti?Voi voi, nettoveronmaksajien mulle kustantama Eurosportin maksettu striimi toimii. Kylmää kaljaakin löytyy. Niistäkin maksoin.
2013 meni neitsyys tämän huikean kisatapahtuman osalta. VLC-striimiltä silloin katsoin ja kun koukutuin, niin seuraavana vuonna rahat Eurosportille. Niin nytkin. Suosittelen.
Sais joku muu viedä kuin Audi. Ja harmi noi 51:n vastoinkäymiset. Yö on toki pitkä.
Kyllä toi player on mulla koko ajan toiminut. Pientä pätkimistä tulee, jos hirveesti rupee jotain muuta latailemaan samaan aikaan, mut se nyt lienee tietokoneen vika. 7 euroa tästä maksoin kuukausi sitten. Täytyy muistaa kisan jälkeen perua tilaus.Pelaako nuo maksetut striimit luotettavasti?
Tämän kun yhdistää siihen, mitä jo aika-ajoissa selostamo jutteli, eli että LMP1:n nopeudet alkaa olemaan jo aivan ylärajoilla, kun mutkissa alkaa virhemarginaalit loppumaan sun muuta. (onhan nyt jo kierrosennätyskin tullut) Niin ongelmaksi muodostunee sitä kautta nuo luokkien nopeuserotkin. Huippuvauhdikas LMP1 ja amatööriherrasmieskuski kun sattuvat samaan aikaan samaan mutkaan niin alkaa jo nyt olemaan liian tiukat paikat.Tainnu kaikki kolarit liittyä eri luokkien kierroksella ohituksiin.
Toiminut ekat 5 tuntia kuin unelma. Samalla koneella en tosin muuta puuhastele. Laitteena mulla on aika kälyinen Windows8-täppäri yhdistettynä HDMI-piuhalla telkkariin. Nettiyhteys on 8-megainen ADSL.Pelaako nuo maksetut striimit luotettavasti?
Ei kiinnostaisi maksaa pätkimisestä.
Sama homma.Itsellä ollut vuosia kaapelissa ES1/2, HD:nä toki. katson tätä, WTCC:tä ja muuta moottorihurheilua näistä. Mitään muuta urheilua en ES:ltä seuraa.
Itse katsoin että perhana, Audi on pysähtyneenä! Olikohan lähetyksen ohjaajalta tarkoituksellinen kepponen"Audi #7 pysähtyneenä!" :thumbup::ahem:
Kun ei jatkuvasti ole silmät töllössä vaan kuuntelee selostamon juttelua taustamusiikkina niin tollaset säikyttelyt kyllä säväyttää."Audi #7 pysähtyneenä!" :thumbup::ahem:
Veikkaan Porsche #18. Oli aiemmin vähän sen sortin koohottamista.Mikähän noista kärkiautoista tänä yönä törmäilee jonkun "henkilöauton" kanssa?
Eli sinne radan varteen hyytynyt Greaves Motorsportin LMP2 #41Mattzel89 @Mattzel89 3m3 minutes ago
Hirsch is STILL working to get his car going again #lm24v #LeMans
Hyvä ja tärkeä huomio. Muuten ei jaksa.Burb, remember to drink, remember to drink!.