#97 Risi joutui tulemaan varikolle vaihtamaan oven, kun toinen ikkuna roikkui irtonaisena. Ei ainakaan helpota kisaa tuollainen turha ylimääräinen varikkokäynti.
Nyt alkaa tippumaan autoja. Yksi Spyker jäi radan varteen, Creation vetäs kunnolla rengasvalliin, Panoz radan varressa, joku Porsche oli varikkopilttuussa fiksattavana, #8 Pösö kävi radalla, mutta tuli takas, IMSA Porschelta hajos rengas jne jne..
Vuodet vierii, mutta niin vaan tilanne on Audi, Audi, Pescarolo...
10 tuntia kisaa jäljellä ja Audit jyräävät kärjessä. Pösöillä ei ole mitään jakoa, vaan jäävät koko ajan lisää. Villeneuve jäi yöllä välillä 10s kierroksella McNishille. Salolla ja kumppaneilla on kahden kierroksen johto GT2:ssa. GT1-luokassa Astoneilla kaksoisjohto sijoilla 7-8, edellä vain 6 P1.
Capellolta irtos toinen takarengas ja Audi meni seinään tossa hetki sitten. Kuski on ok, mutta auto ei niinkään. Samoin Melo on ajanut Ferkun seinään, pääsi varikolle, mutta reilu 7kiekkaa meni autoa fiksatessa.
Joku Ferrari laski öljyä Mulsannen toiseen shikaaniin ja mutkaan. Siinä samassa kohdassa oli monta autoa vaikeuksissa muutaman minuutin sisällä. Osa ei osunut mihinkään, mutta Melo osui seinään ja jäähdyttäjät rikkoutuivat. Hyvin sujunut kisa jäi oikeastaan siihen, myöhemmin autosta meni vielä vesipumppu, kuten luokkaa johtaneesta 87 Ecosse Ferraristakin.
edit: ja juuri nyt Salo-Melo-Mowlem Ferrari keskeytti