Ei ainakaan yhtä räikeitä kuin mistä kiinni jäivät ole osunut silmään. Nopeasti hutaistuja ja suomennosvirheitä sisältäviä sen sijaan kohtaa melko usein.Käyttääkö Netflix vielä niitä varastettuja tekstityksiä?
Ei ainakaan yhtä räikeitä kuin mistä kiinni jäivät ole osunut silmään. Nopeasti hutaistuja ja suomennosvirheitä sisältäviä sen sijaan kohtaa melko usein.Käyttääkö Netflix vielä niitä varastettuja tekstityksiä?
Et viittis ite tarkistaa asiaa sen sijaan, että kyselet laiskuuttas muilta.Onko toi Kotikatsomossa näytettävä Pohjan tähden alla sama versio ku DVD-levityksessä oleva?
http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/kotimainen-draama/kotikatsomo-taalla-pohjantahden-allaEnsimmäisessä jaksossa oli useampi kohtaus jota ei elokuvasta löydy. Paljonkohan tätä lisämateriaalia kertyy yhteensä sarjan aikana?
Enpä mä oikeestaan.Et viittis ite tarkistaa asiaa sen sijaan, että kyselet laiskuuttas muilta.
En tiedä, mutta kertaluokkaa tai paria parempi kuin muut Koivusalon tekeleet. Ja Risto Tuorila on, kuten aina, taianomainen tulkitessaan suomalaisen miehen hiljaisia tuntoja.Onko toi Kotikatsomossa näytettävä Pohjan tähden alla sama versio ku DVD-levityksessä oleva?
Sulle koko forumi taitaa olla vaan väline kuvien postaamiseen? Eikö sana kuulu vai eikö se tehoa?Onko kukaan nähnyt tätä Lincoln-leffaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lincoln_(vuoden_2012_elokuva) ?
Oliko tuon kuvan postaamisessa jotain väärää?Sulle koko forumi taitaa olla vaan väline kuvien postaamiseen? Eikö sana kuulu vai eikö se tehoa?
Ei sinällään, mutta ko. hahmon kohdalla tässä pelätään taas helvetin porttien aukeamista. Justhan se istui pitkän kakun kuvafloodaamisesta.Oliko tuon kuvan postaamisessa jotain väärää?
Mua ei ole kuvien määrä häirinnyt aikaisemminkaan, eikä tuonkaan kuvan koko häirinnyt millään tavalla. Keskustelun tasosta olen kyllä ihan samaa mieltä.Ei sinällään, mutta ko. hahmon kohdalla tässä pelätään taas helvetin porttien aukeamista. Justhan se istui pitkän kakun kuvafloodaamisesta.
Ja muutenkin tuo on todella hyvää keskustelua tuollainen:
"Onko kukaan nähnyt?"
VITUN ISO KUVA
Ois edes ollut iso vitun kuva, niin olisivat vanhat sedät päässeet pätemään. Mutta kun ei niin ei.
Meillä on taparikolliset erityisseurannassa. Me ollaan vähän niinkuin Supo. Mutta parempia.Mua ei ole kuvien määrä häirinnyt aikaisemminkaan, eikä tuonkaan kuvan koko häirinnyt millään tavalla. Keskustelun tasosta olen kyllä ihan samaa mieltä.