Olen palannut. Muutaman päivän ollut taas lukematta näitä.
Bobakki,juttus , tai enemmänkin sen mainninnat JJ:n sijoituksista olivat kyllä vaikuttavia. En itse muista noita aikoja, joten en osaa niistä paljon mitää sanoo, mutta ovatpahan JJ:n otteet olleet ainakin hetkittäin VAIKUTTAVIA. On perin harmillista, että ajot F1:ssä loppuivat niinkuin loppuivat. Todennäköisesti suomalaisia F1 voittajia olis yks enemmän, jos ajot olis jatkunu.
Mutta on niitä hyviä hetkiä JJ:n ajouralta muitakin. Nämä tulee mieleen: Le Mansin voitto, josta joku tällä forumilla kirjoitti, että tuona vuonna voidaan yhtä kuskia osoittaa sormella ja sanoo, että tuon syytä voitto oli. Siis JJ Lehdosta on kyse. Toistelen tässä muiden tekstejä, mutta näin se kai oli: yöllä satees JJ pärrästeli Le Mansin radalla ( miten pitkä se oli?!) 15 sekuntia nopeampia kierroksia kuin muut. Auton suunnittelija, jonka nimee en muista, sanoo kuulemma vieläkin, että JJ:n ajosuoritus tuolloin oli parasta mitä hänen suunnittelemallaan autolla on koskaan tehty ja sällin autoilla oli ajanut Macilla F1:sis esim A. Senna .Että repikää siitä.
Melkoinen temppu oli sekin kun JJ Helsingis " Roopen ajois" DTM aikoina nousi viimeiseltä lähtöpaikalta kolmanneksi Opelilla.
Ameriikan reisullla ei mainetekoja suuremmin tullut, mutta muistaakseni JJ pääsi jossain välissä testaan jotain paremmanpuoleista indy autoo ja rykäisi sillä rataennätyksen tuntumas olleen ajan.Siis tollaselta " mennäänpäs nyt vähän testaamaan" pohjalta. Tarkoitin tota "amerikan formula" aikaa, en tätä ALMS sarjan aikaa.
Jep, ja sitten tämänvuotisesta Tunturi rallista ( kai se nyt Tunturi oli, vai sotkenko johonkin muuhun talviralliin?!!). Siis JJ ajo N:n Mitsulla ja nousi muutaman pätkän ajaksi luokkansa ykköseksi, ohi Jouko Puhakan! JJ päätyi sittemmin lumipenkkaan, mutta se joka ohittaa N:n Mitsulla SM-rallia ajavan J. Puhakan suht samanlaisella kalustolla, on jukolauta kova jätkä ajohommis. Tuosta ei paljon Suomen ulkopuolella huudella, mutta mun mielestä se on KOVA suoritus, kun otetaan huomioon sekin, miten vähän JJ kuitenkin on ralleja ajanut. Moni( likimain jokainen) N ryhmää SM ralleissa kolunnut voi vaan uneksia vastaavasta.