legenda nimeltään mika häkkinen

• Viestiketjun aloittaja bernie
  • Aloituspäivämäärä

bernie

Guest
taas kerran on minun selvitettävä ylläpidon tempauksia,niinkö? mitä on tapahtunut topicille legenda nimeltään mika häkkinen????!!! ainakaan kiinnostuksen puutteeseen se ei ole voinut kaatua(muistaakseni topicissa oli likimain ennätysmäärä replyjä f1-forumilla)! mistä on kyse??? pyytäisin teitä vastaamaan julkisesen replyn muododssa tässä topicissa,kiitos.(haluan yksinkertaisesti selityksen tilanteen suhteen).

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
bernie:
taas kerran on minun selvitettävä ylläpidon tempauksia,niinkö? mitä on tapahtunut topicille legenda nimeltään mika häkkinen????!!! ainakaan kiinnostuksen puutteeseen se ei ole voinut kaatua(muistaakseni topicissa oli likimain ennätysmäärä replyjä f1-forumilla)! mistä on kyse??? pyytäisin teitä vastaamaan julkisesen replyn muododssa tässä topicissa,kiitos.(haluan yksinkertaisesti selityksen tilanteen suhteen).
Ennätysmäärä replyjä ?

Minusta replymäärä ei ollut syntynyt hyväksyissä olosuhteissa. Tuulitulos, niin sanotusti. :)

Ennätyksellinen ko. topicci saattoi olla yhden henkilön viestien lukumäärän perusteella. Topicin tekohengittämiseen taidettiin ylläpidon osalta suhtautua liiankin lempeästi.

Aihe oli/on ihan ok, mutta jossain meni överiksi. Pitäisiköhän bernielle asettaa lähestymiskielto ko. aiheeseen ?

<small>[ 05-10-2002, 11:58: Message edited by: Formulanomi ]</small>

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
no jos bernielle annetaan lähestymiskielto niin minä lähetän sinne öpaut tuhat viestiä! repikää siitä!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei kai niiden annettavien lähestymiskieltojen määrää ole missään rajoitettu! wink

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jere1983:
Muutenkin Read-Only voorumille voi tuottaa vaikeuksia kirjottaa :)
Aattelin vain, että aiheessa ei ole mitään vikaa jos siihen kirjoitetaan asiaa - ilman mitään ennätysreply yrityksiä.

Jos bernie ei malta olla kirjoittamatta selkeää huuhaata, niin tälle voisi antaa lähestyskiellon ko. topicciin. (joka voitaisiin siis näillä periaatteilla avata takaisin kirjoitettavaksi f1-forumille.) Tämä sen takia, että jotkut vetävät "hauskoja" ja vääriä johtopäätöksiä siitä, että itse aihe olisi jollain tapaa tabu.

Ongelmana tässä taitaa olla bernien alias nikit....

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minusta se topic saa olla nyt arkistossa ja voihan sitä Häkän uraa käsitellä muussa topicissa... vaikkapa kirjoittaa 1000 -viestiset muistelmat ilman isoja alkukirjaimia tietysti!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Niin Häkästä riittää juttua vähän joka topicciin. Kyllä se minulle sopii, että jätetään arkistoon. wink

Montakohan viestiä bernie ja tämän aliasnikit kirjoittivat yhteensä tuohon topicciin ?

Hënkka

Guest
Ihan oikeasti mulla heräsi epäilykset tuosta bernien "hehkutukseta". Alkoi mennä niin imelän puollelle, että se tuskin oli enää aitoa. Topikki pysyy nyt tuolla, ja
Pohjanakan sanoin mikään ei estä puhumasta Häkästä muissa otsikoissa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jees hyvä että täällä foorumillakin säilyy edes jonkinlainen kuri. Itse en ole ikinä edes vaivautunut aukaisemaan kyseistä topicia, koska tiedän ilmankin mitä se sisältää. Ja kenties tämä (etten ole topicia lukenut) olikin yksi seikka mikä mahdollisti kyseisen topicin pysymisen F1-alueella näinkin pitkään. Mutta ilmeisesti bernie osaa räjäyttää kaiken pitkin härän pyllyä ilman meikäläistäkin. :)