super_1600
Well-known member
PILLU
Ei tuoda, Erkki Abdullahson.Toivoisin ettei oikeaa nimeäni tuotaisi julki tällaisella anonyymillä keskustelupalstalla.
Eheii. Mopoauton dieselkulut noussut liian suureksi. Ja hei, ei sinne Kakaristoon voi mennä yöksi parkkiin, kun alkuasukkaat pelottaa. Tunnetaan myös lajikkeella nimeltä "suomalainen ja ulkomaalainen rallikansa" (latinaksi nimi suurinpiirtein kovadesibelictus alkoholimus karjalalippistus)Ens kesänä Jyskälään?
ei
Unohdit tämänkin hienouden listasta.
Kakaristossa päivystää Jämsän kerma.Eheii. Mopoauton dieselkulut noussut liian suureksi. Ja hei, ei sinne Kakaristoon voi mennä yöksi parkkiin, kun alkuasukkaat pelottaa. Tunnetaan myös lajikkeella nimeltä "suomalainen ja ulkomaalainen rallikansa" (latinaksi nimi suurinpiirtein kovadesibelictus alkoholimus karjalalippistus)
Painu helvettiin siitä.
Henkilö tahi hahmoke, joka toivottaa Pillun helvettiin jouthukoot itse puutheeseen kolmeksi kevääksi tästä päivästä lukhien.Painu helvettiin siitä.
Miksei? Minä ainakin voin rehellisesti kertoa omani. Olen Jahvetti Ryynänen.Toivoisin ettei oikeaa nimeäni tuotaisi julki tällaisella anonyymillä keskustelupalstalla.
Legendaariseksi tulee kun ITSE itsensä legendaksi kohottaa.Legendaarinen my ass.
Kekä on Mosse?Legendaariseksi tulee kun ITSE itsensä legendaksi kohottaa.
T. Legendaarisen Mossen veli
KiitosTervetuloa joukkoomme.
Elä laita kuvaaLegendaarinen my ass.