Rusina sanoi:Jeah! Itse olen pelaillut myös tuota Babylon 5: modia (tai oma pelihän se on nykyään)
Project Babylon
Juu, erittäin hyvältä vaikuttaa. Heti muuten huomaa että freespacen moottorilla tehty. Pitäs melkein asentaa se.
Rusina sanoi:Jeah! Itse olen pelaillut myös tuota Babylon 5: modia (tai oma pelihän se on nykyään)
Project Babylon
Kannattaa muuten asentaa tuo flail-päivitys tuohon Freespace 2:n ja sitten kokeillabutterfly sanoi:Juu, erittäin hyvältä vaikuttaa. Heti muuten huomaa että freespacen moottorilla tehty. Pitäs melkein asentaa se.
Epäilisin että vielä julkaisematon peli ei välttämättä kuulu kategoriaan "legendaarinen". :doubtful:Laareni120 sanoi:Nyt tämän vuoden Marraskuussa ilmestyy Need For Speed Carbon jonka pääteemana on Carbon nimisessä kanjonissa Driftailu. Toki myös vanha kunnon kaupunki ympäristö on mukana. Tässä pelissä on kolme autoluokkaa: Exotics; eli Lamborghineja ja Porscheja. Tuner; lähinnä Japsi autoja kuten Toyota, Nissan, Mitsubishi, Subaru sekä Mazda mutta myös eurooppalaisia autoja, kuten Audi ja sitten on vielä Musckle; Dodge, Pontiac Trans Am 1977 löytyy etc... Demon julkaisupäivämäärää en tiädä nääs!
Haa! Tuo on tuttu peli. Tuli joskus kymmenen vuotta sitten Orchid Righteous 3D (Voodoo1 - Maksoi 1500mk ja tuo oli erittäin paljon tuolloin..)-näytönohjaimen mukana. Muistoja kultaa tietenkin se, että tuo Fatal Racing oli ensimmäinen 3D-kiihdytetty peli mitä olen pelannut.Thunder sanoi:Legendaarisin peli on mielestäni edelleen lyömätön, vaikka vanha. Toimii Dos-Boxissa, parhaiten toimii VDM -ääniemulaattorilla.
Toivoisin, että tuolle pelille tulisi edes jatkoa. On melko käsittämätöntä, että miten tuo peli on jäänyt kokonaan kehittämättä.
Fatal Racing -ralliautopeli. Stunttimainen peli.
Sama ohjainkortti minulla oli ja siinä oli mukana juuri tuo peli. Se on silti edelleen paras tähän asti, siihen ei kyllästy.Rusina sanoi:Haa! Tuo on tuttu peli. Tuli joskus kymmenen vuotta sitten Orchid Righteous 3D (Voodoo1 - Maksoi 1500mk ja tuo oli erittäin paljon tuolloin..)-näytönohjaimen mukana. Muistoja kultaa tietenkin se, että tuo Fatal Racing oli ensimmäinen 3D-kiihdytetty peli mitä olen pelannut.
Väittäisin, että ainakin yks peli oli aivan legendaarinen ja sitä oli olevinaan kauheesti myynnissä, vaikka sitä ei edes ollut olemassa.Ylen Sankia Priha sanoi:Epäilisin että vielä julkaisematon peli ei välttämättä kuulu kategoriaan "legendaarinen". :doubtful:
Suosittelen :thumbup: Kerro sitten, jos saat melbournen aika-ajoissa paremman tuloksen kuin 1.29.6kouvotsvoni sanoi:Jokohan olisi aika minunkin siirtyä GP2:akkosesta kolmoseen?
1.27.8 - GP4formulastara sanoi:Suosittelen :thumbup: Kerro sitten, jos saat melbournen aika-ajoissa paremman tuloksen kuin 1.29.6
Ei voi verrata gp3:een. Se piti viel sanoa, että näppiksellä oli tuo aika. Kun ratti ei "mahdu" pöytään kiinni.kc4197 sanoi:1.27.8 - GP4
Tuli tässä kahlattua Doom 1 ja 2 läpi. Loistavia pelejä. Niin, ja maailma tuli pelastettua.Matxi sanoi:Doom 1
Yhä kaikkien aikojen PC-peli. Piste.