Legendaarisin F1 kuskin lausahdus

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Wilpuri sanoi:
Aika tyylikkäältä kyllä vaikuttaa tuo Villeneuven ja Montoyan käymä kinastelu :doubtful: .


Miten tuon onnettomuuden selvittelyn kanssa kävi, kumpaan päin sormet kääntyivät vai kääntyivätkö kumpaankaan?

Törmäyshän oli aika kova, mutta oliko kyse Ralfin aikaisemmasta hidastamisesta vai Villeneuven myöhäisemmästä jarruttamisesta?
Sen muistan, että ainakin spekuloitiin sillä, että vaikeuttiko puiden radalle langettamat varjot tilanteen hahmotusta. Kaiken kaikkiaanhan tossa oli kuitenkin kyse aivan mielettömän huonosta tuurista. Se rengashan meni ensin rata-aidassa olevasta reiästä läpi ennenkuin osui tohon ratavalvojaan (olikos sen nimi Graham Beveridge), ja se reikä oli kuuleman mukaan 40 senttiä leveä ja rengas oli 38 senttiä. :nope:
 

HÖYNÄ

Well-known member
Liittynyt
10.8.2003
Viestit
774
Sijainti
Bunkerland
Vaikka otsikko viittaakin legendaarisiin lausahduksiin niin kysyisin onko kenellä tietoa Niki Laudan ja jonkun toisen kuskin 30 vuoden puhumattomuuteen? Asia liittyi jotenkin tallipaikkaan tai Laudan onnettomuuteen. Olin näkeväni jossain jonkun uutisen tapaisen asiasta liittyen siihen että mykkäkoulu olisi loppunut juuri ajetun Nurren kisan yhteydessä.
Voipi kyllä olla että olen nähnyt untakin. :thumbfh:
 

SuperKimi

Well-known member
Liittynyt
17.1.2006
Viestit
175
HÖYNÄ sanoi:
Vaikka otsikko viittaakin legendaarisiin lausahduksiin niin kysyisin onko kenellä tietoa Niki Laudan ja jonkun toisen kuskin 30 vuoden puhumattomuuteen? Asia liittyi jotenkin tallipaikkaan tai Laudan onnettomuuteen. Olin näkeväni jossain jonkun uutisen tapaisen asiasta liittyen siihen että mykkäkoulu olisi loppunut juuri ajetun Nurren kisan yhteydessä.
Voipi kyllä olla että olen nähnyt untakin. :thumbfh:
http://www.turunsanomat.fi/f1/?ts=1,3:2001:0:0,4:34:0:0:0;4:35:402:1:2006-05-07;4:36:0:0:0,104:35:376779,1:0:0:0:0:0:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tarkoittaako tämä, että Laudan korvakin oli iloinen:
32 vuoden mykkäkoulun jälkeen kuljettajat vihdoin puhuivat toisilleen - tällä kertaa hyvin iloisissa merkeissä Laudan käyttämää muovikorvaa myöten.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Niin minä sen ymmärtäisin. :rolleyes: Turun Sanomien legendaarisimmille voisikin sitten perustaa ihan oman toikin.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Henkka sanoi:
Ehkäpä kaikkien aikojen legendaarisin on Keken selostuskommentti Kyllöselle kesken kisan. Masa hehkuttaa Häkkisen (vai oliko JJ:n?) sijoitusta "näin korkealla ei ole suomalainen F1-kuljettaja ollut koskaan formuloiden historiassa".

Keke: "Ja minähän olen maailmanmestari." :cool:

Tuo oli aikanaan (ja on vieläkin) jotain niin legendaarista, ettei parempaa yksinkertaisesti ole.
:D:D:D Keke oli kyllä aivan ilmiömäinen vastaamaan Matin hehkutuksiin :ahem:

Salolta kysyttiin, kun ajoi 6.lähtöruutuun Monzassa 1999, kans jotain että millainen paikka se on lähteä.. "On se parempi kuin viidestoista".

Sitten kerran jonkun hienon aasinsillan kautta kunnostaan puhuessa Kuutio mainitsi painavammiksi tulleet sukupuolielimensä.
 

Makkonen

Guest
Joskus oli netissä joku videonpätkä Montoyasta. Incar kuvaa ja radiokeskustelu meni jotenkin näin: " Fucking Räikkönen! Fucking idiot!"
Kimi oli menossa varikolle ja hidasti "ehkä sekunnin verran" Montyn menoa buss-stopilla Span radalla.
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
"Ei kai tässä muuta voi kun tehdä parhaansa ja katsoa mihin se riittää."

- Kimi Räikkönen 11.5.2006 (MTV3)
 

Kemper

Well-known member
Liittynyt
11.5.2006
Viestit
528
Sijainti
pk.seutu
Vuoden ´90 Japanin gp:tä edeltävänä iltana Ayrton Senna oli sanonut silloiselle tallikaverilleen Gerhard Bergerille, että "sen tyypin on parasta pysytellä poissa jaloista huomenna, jos hän tulee eteen, niin syyttäköön itseään."
'Se tyyppi' tarkoitti tietysti Alain Prostia, kuljettajaa, jonka kanssa Senna kävi kamppailua maailmanmestarudesta. Ja kaikki muistanevat mitä ensimmäisessä mutkassa tapahtui.
 

Absolut

Private member
Liittynyt
9.12.2003
Viestit
1589
Ihan kaikki mitä J- Pulkkinen suolti selostuskopissa...
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
Suomen Huippu sanoi:
"Ei kai tässä muuta voi kun tehdä parhaansa ja katsoa mihin se riittää."

- Kimi Räikkönen 11.5.2006 (MTV3)
Toi, ja "Se on sama kaikille" on Räikkösen yleisimmät lauseet :D
 

Kemper

Well-known member
Liittynyt
11.5.2006
Viestit
528
Sijainti
pk.seutu
Ei kuskien lausahduksia, mutta pari aika nasevaa heittoa tuli mieleen. Tomi Tuominen sanoi kerran Ralf Schumacherista, taisi olla Itävallan gp 2002, seuraavasti: "Onhan hän veljensä poika."
En nyt muista kumpi, Kyllönen vai Tuominen heitti kerran tällaisen repliikin: "Jean Alesi tulee sisään, koska hänen kuminsa on puhjennut."
 

Digru

Wild Animal
Liittynyt
26.9.2003
Viestit
153
Sijainti
högholmen
Uusimassa IS-veikkajassa: "Onhan se joskus hieman omituinen, haluaa tietää aina kaiken kaikesta, mut ei se mua KIINNOSTA" -Räikkönen työnantajastaan Ron Dennisistä. :D
 
Ylös