Melinda
Sponsored by Sam
Juu, ei mun kauneuteni ehkä kuitenkaan ole tärkempää kuin toisten ravinto.
Sama täällä. Eli hyväntekeväisyyteen menis.Hyväntekeväisyyteen menisi. Itse asiassa heittäisin tuon pari tonnia vaikka roskiin tai polttaisin mieluummin, kuin menisin kauneusleikkaukseen.
Kuullostaa ihan vesa-matti loirilta.Hyväntekeväisyyteen menisi. Itse asiassa heittäisin tuon pari tonnia vaikka roskiin tai polttaisin mieluummin, kuin menisin kauneusleikkaukseen.
Itse asiassa tuosta kommentista tulee mieleen, että porukat käy kauneusleikkauksissa sen takia ettei vaan luultaisi juntiksi.Tai sitten suomijunteille on vain kunnia-asia näyttää rumalta.
Muistaakseni ainakin meillä pienten luomien poisto onnistuu ihan työterveyshuollossa. Niitä kannattaa poistattaa ihan muistakin kuin kauneussyistä. Jos luomi on kokoluokkaa veskuloiri, niin sitä pitää vaalia ja sille voi perustaa vaikka feisbuuk-yhteisön.Tolla summalla saa ainakin muutamat luomet, syylät ja näppylät poistettua kasvoista ja tarvittaessa muualta kehosta.
Olen poistattanut yksityisellä lääkäriasemalla, ja meni firman piikkiin.Muistaakseni ainakin meillä pienten luomien poisto onnistuu ihan työterveyshuollossa. Niitä kannattaa poistattaa ihan muistakin kuin kauneussyistä.
Niin just tuota meinasin, ettei noista tartte maksaa, kuin korkeintaan terveyskeskusmaksu. Eipä ole itellä ikinä ollut isoja luomia.Olen poistattanut yksityisellä lääkäriasemalla, ja meni firman piikkiin.