Leikkaus vs. Hyväntekeväisyys

Kumpaan käyttäisit 2000€?

• Äänestäjiä yhteensä
    32

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Hyväntekeväisyyteen menisi. Ei Suomessa tuolla rahalla tunnu saavan mitään järkevää aikaan. Pollissa ei puhuttu muuten mitään siitä, että onko leikkaus pakko tehdä Suomessa. Ulkomailla nuo olisivat varmasti tuntuvasti halvempia, mutta tuskin silloinkaan tätä pärstääni leikkelisin. Hyväntekeväisyyteen vain koko 2000 euroa.

jjv

Arschloch
Hyväntekeväisyyteen menisi. Itse asiassa heittäisin tuon pari tonnia vaikka roskiin tai polttaisin mieluummin, kuin menisin kauneusleikkaukseen. En tykkää sairaaloista sun muista vastaanotoista enkä lääkäreistä. Menen lääkäriin ainoastaan, kun olen kunnolla sairas. Eikä mulla nyt muutenkaan ole tuolla ulkonäöllä juuri väliä. Välttelen peilejä.

Pobeda

Well-known member
Olen huono ihminen enkä harrasta hyväntekeväisyyttä ja remonttia piisaa kun vaan olisi varaa, joten valinta on helppo.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hyväntekeväisyyteen menisi. Itse asiassa heittäisin tuon pari tonnia vaikka roskiin tai polttaisin mieluummin, kuin menisin kauneusleikkaukseen.
Sama täällä. Eli hyväntekeväisyyteen menis.

Eikä mun kolvissa mitään sellaista puutetta ole, että sitä mun mielestäni leikata tarttis. Ja pienet nenämuutokset saa kätevimmin aikaan kun menee lauantai-iltana nakkarijonoon ja kysyy kaikkein kovimman näköiseltä karjulta vaikka: "Ootko tullut tänne miestä ittelles katsomaan?"

APaksu

Well-known member
Hyväntekeväisyyteen menisi. Itse asiassa heittäisin tuon pari tonnia vaikka roskiin tai polttaisin mieluummin, kuin menisin kauneusleikkaukseen.
Kuullostaa ihan vesa-matti loirilta.

Tolla summalla saa ainakin muutamat luomet, syylät ja näppylät poistettua kasvoista ja tarvittaessa muualta kehosta.

veikkaanpa että jos tositilanteessa tulisi mahdollisuus käyttää 2000 € lahjakortti kauneuskirurgille niin harva jättäisi edes harkitsematta jonkun jutun tekemistä. Tai sitten suomijunteille on vain kunnia-asia näyttää rumalta.

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Rehellisesti sanoen... leikkauttaisin itselleni kauniit kasvonpiirteet ja vielä hyvin symmetriset.

Näillä pötkitään ja pitkälle! :ahem:

jjv

Arschloch
Tolla summalla saa ainakin muutamat luomet, syylät ja näppylät poistettua kasvoista ja tarvittaessa muualta kehosta.
Muistaakseni ainakin meillä pienten luomien poisto onnistuu ihan työterveyshuollossa. Niitä kannattaa poistattaa ihan muistakin kuin kauneussyistä. Jos luomi on kokoluokkaa veskuloiri, niin sitä pitää vaalia ja sille voi perustaa vaikka feisbuuk-yhteisön.

Sattuneesta syystä oma pärstä on rumuudellaan kääntänyt katseita reilun viikon ja se herättää vain hilpeyttä. No antibiootilla sen pitäis korjaantua viikonlopun aikana ja sitten taas sulautuu normijunttien joukkoon.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Kyllä ne hyväntekeväisyyteen mielummin menisi. Tosin jos tuolle summalle saisi tehdä mitä vaan, niin ilman muuta pistäisin sen säästöön tahi ostaisin jotain tarpeellista.

Mangelo

Well-known member
Jos ulkonäköä jotenkin pitäis parannella, tarvis kyl isompia ruumiinrakenneleikkauksia, ettei taida olla edes mahdollisia. Mihinkään pinnalliseen kauneuden viilaamiseen ei ole tarvetta. Enkä menis vaikka olis.