Levynkansitiva I

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kuulostaa ihan hyvältä idealta vaikuttaa!
Kyllä! Itse olen hieman suunnitellut laulunsanativaa...

On muuten hivenen vajaa vuosi siitä kun tuo kansi viimeksi on tällä foorumilla ollut: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1467725&postcount=9430.
Se oli tosi tutun näköinen. Olin 95% varma, että se on kotimainen (kuten numerosta 2:kin), mutta ei ajatus taipunut.

Kuten vastausviestissäni (osaan 2) totesin, kakkososa tivaa on ainakin minulle huomattavasti vaikeampi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tokihan myös Pink Floyd löytyy vinyylinä vanhempien perintönä :jaska:

Kostona väännän jonkun kieron visailun :mad_old:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tokihan myös Pink Floyd löytyy vinyylinä vanhempien perintönä :jaska:

Kostona väännän jonkun kieron visailun :mad_old:
Tirsk! Pääsee sitten tuon kieron visailun kanssa pähkäilemään ja löytää oman tietämyksen rajat.

On tuo Animalsin kansikin jokusen kerran mun viesteissä kummitellut, mm. tässä: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1612280&postcount=13484

edit. Oikeastaan tuo "oman tietämyksen rajojen löytäminen" on aika mahtipontisesti ilmaistu. Riittävän kiero visailu jos on kyseessä, niin oman tietämyksen rajojen ja visailun vastausten väliin jää vielä melkoinen käymätön korpimaa.

Viimeksi muokattu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Vittu kun funtsin että kakkonen oli tutunnäköinen, ja Velttoahan se sitten oli.

markoj

Custom User
Noista levyistä mulla on ollu tai on puolet itellä jossain muodossa (LP tai kasetti) ja kaikki muutkin tuttuja, mutta silti ei saatana tunnista.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pikku kuriositeettina mainittakoon, että mun levyhyllystä puuttuu kaksi parhaiten tunnistettua levyä. Muut kahdeksan löytyy.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Jes, voitin erän! Tuo Wigwamin levyn kannen kuva näytti tosiaankin suomalaiselta. Tuumailin, että voisi olla Kalervo Palsan maalaama ja jostain 70-luvulta. Ei se silti auennut.

Seuraava kierros tuleekin sitten menemään heikommin.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Meinasin tehdä proteesin pistemäärästäni, mutta enhän ollut kirjoittanut Punk Floydia lain :jaska:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jes, voitin erän! Tuo Wigwamin levyn kannen kuva näytti tosiaankin suomalaiselta. Tuumailin, että voisi olla Kalervo Palsan maalaama ja jostain 70-luvulta. Ei se silti auennut.
Jotenkin oletin, että olisit keksinyt jossain vaiheessa kun sen Nuclear Nightclubin kannenkin tiesit sieltä levyale-sivuilta.