Levynkansitivan poika

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Alkaa olla edellisestä kansitivasta sen verran aikaa, että eiköhän ole uusi kisa paikallaan. Katsotaan nyt sitten homman edetessä, että kuinka monta kierrosta tiva sisältää. Viimeksi taisi porukat jo hiukan väsähtää kun oli kymmenen kierrosta. Seitsemään kierrokseen mulla olis kuvat valmiina, mutta osan voinee jättää "Kansitivan pojan paluuseen". Varsinkin jos löytyy vapaaehtoisia osativan järjestäjiä. FW08, Jjusban ja toleranssisiipi ovat jossain vaiheessa ilmaisseet halunsa osativan järjestämiseen. Ilmoittakaa em. kolme hahmoa tämän hetken vapaaehtoishalukkuudestanne ja muut hahmot voivat kanssa ilmoittautua osativan järjestäjiksi.

Kertauksena alla linkit edellisen kisan osativoihin:
Levynkansitiva I
Levynkansitiva II
Levynkansitiva III
Levynkansitiva IV
Levynkansitiva V
Levynkansitiva VI
Levynkansitiva VII
Levynkansitiva VIII
Levynkansitiva IX
Levynkansitiva X

Ja samoilla säännöillä mennään eli valkoisella kirjoitettuihin vastauksiin sekä esittäjän että levyn nimi, kummastakin saa pisteen eli yhteensä maksimissaan 20p. Lupa googlata vapaasti. Vastausviestiä saa muokata vapaasti. "Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi"- ja ehkä myös "Lisää Hankintoja! vaan" -ketjun voisi ehkä laittaa kiellettyjen listalle kansienetsintämielessä. Siis että ei ihan vasitennii mennä sinne tiirailemaan, että josko jotain tuttua näkyisi.

Vastausaikaa perinteisesti viikon verran eli ensi perjantaina laitan ensin uuden kierroksen kuvat ja sitten alan laskeskella osallistujien pisteitä.

Tässä ekan kierroksen kannet, jonkinlaista teemaa kansipareissa olen jotenkin panenivani merkille, noin niinkuin visuaalisesti/ideallisesti tai jotenkin muuten vaan.

1 ja 2:

3 ja 4:

5 ja 6:

7 ja 8:

9 ja 10:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Otetaas nää helpoimmat heti pois

1. Doors - Waiting for the sun
2. Eläkeläiset - Werbung, baby!
8. YUP - Lauluja metsästä
9. Rammstein - Herzeleid

-edit-

Tällä hetkellä tarvii perua toi järjestämisilmoitus. Muistan, että oli tuolloin aloitin jo listan vääntämistä, mutta enpä sitä tähän hätään löydä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
-edit-

Tällä hetkellä tarvii perua toi järjestämisilmoitus. Muistan, että oli tuolloin aloitin jo listan vääntämistä, mutta enpä sitä tähän hätään löydä.
Homma hoituu kyllä niinkin, että vapaaehtoiset laittavat mulle kymmenen levyn listan ja minä hoidan sitten muun eli kansien etsimisen, bublauksen, jne. Pitänee myös ottaa käyttöön sellainen pistelasku, että niiltä osallistujilta, jotka eivät osativaa järjestä, jätetään lopputuloksista huonoimman kierroksen pisteet pois. Tulee sitten kaikilla osallistujilla yhtä paljon kierroksia lopputuloksiin.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Homma hoituu kyllä niinkin, että vapaaehtoiset laittavat mulle kymmenen levyn listan ja minä hoidan sitten muun eli kansien etsimisen, bublauksen, jne. Pitänee myös ottaa käyttöön sellainen pistelasku, että niiltä osallistujilta, jotka eivät osativaa järjestä, jätetään lopputuloksista huonoimman kierroksen pisteet pois. Tulee sitten kaikilla osallistujilla yhtä paljon kierroksia lopputuloksiin.
Juu, tarkemmin ajateltuna voisin peruuttaa peruuttamisen. Enköhän mä sen kymmenen levyä kekkase.

Ai niin, oliko se niin, että kaikki levyt on täyspitkiä, eikä ep:itä, sinkkuja ym.?

Lunssila

Well-known member
2. Eläkeläiset - Werbung Baby
3. Kraftwerk - Ralf und Florian
5. Laika and the Cosmonauts - Instruments of Terror
6. Muse - Black Holes and Revelations
7. Jethro Tull - Songs from the Wood
9. Rammstein - Herzeleid

Nurtsi

Registered Loser
2. Eläkeläiset - Werbung baby
3. Kraftwerk
9. Rammstein - Herzeland

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Huomautan nyt tässä (sattuneesta syystä), että muistakaa laittaa sekä yhtyeen että levyn nimi. Kummastakin saa pisteen jos ovat oikein.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Ihan hyvin tuli tosta vaan. Paria pitää kaivella.

1. The Doors - Waiting for the sun
2. Eläkeläiset - Werbung baby
3.
4. Magma - AttakhB
5. Laika and the cosmonauts - Istruments of terror
6. Muse - Black holes & revelations
7. Jethro Tull - Songs from the wood
8. YUP - Lauluja metsästä
9. Rammstein - Herzeleid
10. The Slits - Cut

Viimeksi muokattu:

Nurtsi

Registered Loser
Huomautan nyt tässä (sattuneesta syystä), että muistakaa laittaa sekä yhtyeen että levyn nimi. Kummastakin saa pisteen jos ovat oikein.
Laitan levyn nimet vasta sitten kun keksin ne. En yhtään aikaisemmin:frank:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Juu, tarkemmin ajateltuna voisin peruuttaa peruuttamisen. Enköhän mä sen kymmenen levyä kekkase.

Ai niin, oliko se niin, että kaikki levyt on täyspitkiä, eikä ep:itä, sinkkuja ym.?
Tähän menessä ovat kaikki täyspitkien kansia olleet, mutta eipä kai eepeiden ja sinkkujen kansillekaan mitään varsinaista estettä ole. Ainakaan jos on vaan muutama täyspitkien seassa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Vastasinkin nyt jo.

1. The Doors - Waiting for the Sun
2. Eläkeläiset - Werbung, Baby!
3. Kraftwerk - Ralf and Florian
4. Magma - Attakh
5. Laika & The Cosmonauts - Instruments of Terror
6. Muse - Black Holes and Revelations
7. Jethro Tull - Songs From the Wood
8. YUP - Lauluja Metsästä
9. Rammstein - Herzeleid
10. The Slits - Cut

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Laitan kakkoskierroksen kuvat tässä jossain välissä ja ajattelin, että seuraava (kolmas) kierros voisi sitten olla FW08:n tai Toleranssisiiven järjestämä, sopikaa vaikka keskenänne kumpi tekee ensin (nimimerkin mukaisessa aakkosjärjestyksessä?). Neloskierros voisi sitten olla taas mun järjestämä ja sitten taas vieraileva tähti. Entäpäs Jjusban, löytyykö vielä kiinnostusta kierroksen järkkäämiseen? Ja muutkin saavat ilmoittautua vapaaehtoisiksi. Hommahan hoituu joko niin, että teette itse bublatut kuvat tai sitten laitatte mulle privana kymmenen levyn listan (mahdollisesti varustettuna kuvauksella siitä, mitä yksityiskohtia haluatte kansista bublattavaksi) ja minä hoidan käytännön järjestelyt.

Ensimmäisen kierroksen tulokset ja oikeat vastaukset laitan huomenna joskus iltasella, siihen asti saa vapaasti vastata sekä muokata vastaustaan.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Laitan kakkoskierroksen kuvat tässä jossain välissä ja ajattelin, että seuraava (kolmas) kierros voisi sitten olla FW08:n tai Toleranssisiiven järjestämä, sopikaa vaikka keskenänne kumpi tekee ensin (nimimerkin mukaisessa aakkosjärjestyksessä?). Neloskierros voisi sitten olla taas mun järjestämä ja sitten taas vieraileva tähti. Entäpäs Jjusban, löytyykö vielä kiinnostusta kierroksen järkkäämiseen? Ja muutkin saavat ilmoittautua vapaaehtoisiksi. Hommahan hoituu joko niin, että teette itse bublatut kuvat tai sitten laitatte mulle privana kymmenen levyn listan (mahdollisesti varustettuna kuvauksella siitä, mitä yksityiskohtia haluatte kansista bublattavaksi) ja minä hoidan käytännön järjestelyt.

Ensimmäisen kierroksen tulokset ja oikeat vastaukset laitan huomenna joskus iltasella, siihen asti saa vapaasti vastata sekä muokata vastaustaan.
Mulla olis valmiina jonkinlainen tinki. Pistän privaa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Lista vastaanotettu ja tällä istumalla tulkoon päätetyksi, että Levynkansitivan pojan kolmoskierros perustuu toleranssisiiven listaan.
Ich kann vierte machen (istun kannulla kun viiraa mahasta).

Pistän listan mahd. pian.

Aisla

högt över molnen
Sijainti
play//repeat
Jaa vielä ehtii. No sitten:

2. Eläkeläiset - Werbung, baby!
6. Muse - Black Holes & Revelations
10. The Slits - Cut