Levynkansitivan poika

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
1. Doors: Waiting for the sun
2. Eläkeläiset: Werbung, Baby!
3. Kraftwerk: Ralf & Florian
5. Laika & The Cosmonauts: Instruments of Terror
6. Muse: Black Holes & Revelations
9. Rammstein: Herzeleid

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jos nyt vielä apaut tunnin ajan odotellaan niiden oikeiden vastausten kanssa. Jos joku ei malta odottaa niin jo annetuista vastauksista lunttaamalla löytyvät kaikki, toisia tiedetty paremmin kuin toisia, mutta yhtään täysin tuntemattomaksi jäänyttä ei ollut tällä kierroksella.

Kouvotsvonille ja vähäisemmässä määrin Nurtsille sekä jossain määrin kaikille mainittakoon vielä, että googlea ja yleensä ottaen nettiä saa käyttää (poislukien tämän foorumin "hankinnat" ja "kuuntelut" -ketjut) eli jos yhtyeen/artistin keksii/tietää niin on varsin sallittua vaikkapa plärätä kyseisen tekijän diskografia läpi oikeata kantta etsittäessä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ensimmäisen kierroksen tulokset ovat seuraavat:

1. FW08 20p
2. Jjusban 18p
3. Aziz
ja Balthazar 12p
5. toleranssisiipi 8p
6. Aisla 6p
7. nurtsi 5p
8. kouvotsvoni 2p

Sitten oikeat vastaukset bublaamattomine kansineen. Ja tässähän oli jonkinlaista teemallista yhteneväisyyttä kansipareissa jos silleen sopivasti katsoo.

The Doors: Waiting For The Sun ja Eläkeläiset: Werbung, baby!

Kummassakin kannessa neljä heppua seisoo (plus yhtyeen nimi on yläreunassa ja levyn nimi alareunassa).

Kraftwerk: Ralf & Florian ja Magma Attahk Ja koska kyseessä ei ole oikeinkirjoituskilpailu, hyväksyttiin Magman kohdalla levyn nimeksi myös Attakh ja AttakhB

Kansissa kaksi heppua.

Laika & The Cosmonauts: Instruments of terror ja Muse: Black Holes & Revelations

Kansissa heppuja jollain planeetalla tai silleen.

Jethro Tull: Songs from the Wood ja YUP: Lauluja metsästä

No siis hei! "Songs from the Wood" vs. "Lauluja metsästä"

Rammstein: Herzeleid ja The Slits: Cut

Näissä oli sit niitä tissejä...

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ilmoittaudun osakilpailun järjestäjäksi, jos sellaista vielä kaivataan. Olikos aikataulusta jo tietoa? Voisin itse laatia tivan hyvinkin lyhyellä varoitusajalla.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Ilmoittaudun osakilpailun järjestäjäksi, jos sellaista vielä kaivataan. Olikos aikataulusta jo tietoa? Voisin itse laatia tivan hyvinkin lyhyellä varoitusajalla.
Kai minäkin sitten. En kyllä pariin viikkoon mutta myöhemmin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kai minäkin sitten. En kyllä pariin viikkoon mutta myöhemmin.
Ensi viikon osakisa menee toleranssisiiven setillä. Sitä seuraavan järjestäjä on vielä auki eli joko FW08 tai Balthazar varmaankin. Minäkin voin sen järjestää, mutta nyt ei välitöntä tarvetta sille liene. Sen verran ainakin kannattaa varmaan oman kansikokoelman kanssa odotella, että ensi viikon kisan kannet tulee näytille niin ette turhaan tule samoja kansia mahdollisesti laittaneeksi.

Mites teidan kisakansien bublauksen kanssa? Teettekö itse vai teenkö minä?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ensi viikon osakisa menee toleranssisiiven setillä. Sitä seuraavan järjestäjä on vielä auki eli joko FW08 tai Balthazar varmaankin. Minäkin voin sen järjestää, mutta nyt ei välitöntä tarvetta sille liene. Sen verran ainakin kannattaa varmaan oman kansikokoelman kanssa odotella, että ensi viikon kisan kannet tulee näytille niin ette turhaan tule samoja kansia mahdollisesti laittaneeksi.

Mä ainakin voin tehdä itse.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit

Jos vol. 3 tolen käsialaa ja vol. 4 Balttiksen, ,niin voin hoitaa tuon viitosen. Olen niin käsi noitten kuvankäsittelyohjelmien kanssa, että mielummin en itse bublailisi.

Jos toimitan kannet nimineen ja linkkeineen sulle kun Balttiksen erä lävähtää näkyviin?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jos vol. 3 tolen käsialaa ja vol. 4 Balttiksen, ,niin voin hoitaa tuon viitosen. Olen niin käsi noitten kuvankäsittelyohjelmien kanssa, että mielummin en itse bublailisi.

Jos toimitan kannet nimineen ja linkkeineen sulle kun Balttiksen erä lävähtää näkyviin?
Jos vaikka ainakin alustavasti mennään nyt sitten järjestyksellä 3. toleranssisiipi, 4. Balthazar, 5. FW08 ja 6. Jjusban.

Riittää pelkät esittäjän ja levyn nimet (voin etsiä kuvat itse). Paitsi jos on jotain sellaisia huippuharvinaisuuksia, joiden kansia ei netistä löydy.