Albert Oil
Hippi ja juntti
Kyllä olen. Arvostan Niiloa kyllä mutta joku tuntematon tekijä musiikissaan mättää.
Anna tulla vaan. Täysiä vastapalloon ja ylämummoon.Mulla on lähtökohtaisesti pieni Neil Young-allergia, joten ei olisi oikein arvioida nyt.
Pisteytetään nyt kaksi edellistä kipaletta, kun oli niin just niinku niin just mun maun mukaista matskua toi Sunn O))) & Ulver. Heitetään nyt 8/10. Yhdeksän tai kymmenen pistettä olis tullut jos kappaleella olisi ollut pituutta tuollaiset kolme varttia tms. Ei siitä niin kovin pitkä aika ole kun tuon Terrestrials -levyn ostin ja huomenna olis tarkoitus tsekata josko löytyisi tuplaversio tuolta noin, loppuviikosta sitten raporttia jos löytyi. Eli hienolta kuulostaa mun korviini ja ainoa lievä valituksen aihe tosiaan tuo verrattain lyhyt kesto.Mutta. Miten mahtaa seuraavaksi vuorossa oleva vielä nimeämätön forumisti suhtautua USAlais-norjalaiseen kokeelliseen droneen?
Jännä nähdä.
Neil Youngilla on hieno lauluääni (ei tosin varmaan pärjäisi missään Idols- tai Voice of- tai muussa tositeeveelaulukilpailussa) ja hienoja kappaleita. Tää raatikappale ei ole suurimpia suosikkejani hepun tuotannosta, mutta kyllä tällekin täytyy 8/10 antaa.Seuraavaksi Neil Young ja Heart of Gold. "This one's in G if anyone wants to blow along."
No huh. Oli aika hilkulla, että olisin jättänyt kesken kuuntelun kun ei ollut silleen mun maun mukaista matskua laisinkaan. Toisaalta jännä juttu, että ei toi loppujen lopuksi kauheasti ero jostain jutuista, joista tykkään kovastikin. Eli pienestä se on toisinaan kiinni. Tyrkätään tälle 4/10 ja plussaa siitä, että kukaan ei aukonut lärviään soiton tahtiin.Tää mulle täysin uusi tuttavuus on kiva arvosteluttaa teillä seuraavaksi.
Solisti näyttää Tears for Fearsin basistilta.Tämä on jakanut mielipiteitä aika rajusti. Mitä sanoo kriitikkomme.
Ois kiva jos sais uutta biisiä tähän. Ihan vaan vinkkinä.
Sama.Vähän sellanen olohan aina tähän toikkiin kirjoittaessa tulee itselle, että mikä minä olen näitä tuomitsemaan, kun en ymmärrä musiikista edes vähää alusta.
Mikkohan on ihan kurko lailla Erkan. Muita listaamiasi en tunnista, mutta pitänee tutustua.Ylläkuultu kuuluu mun kirjoissani sarjaan 'Suomen aliarvostetuimmat laulaja-lauluntekijät' yhdessä Tarja Merivirran, Ufo Mustosen, Twiggy Oliverin ja (pienin varauksin) Edu Kettusen kanssa. Tuollainen yksinkertainen laulelma ei vaan myy muikeasti eikä soi eetterissä vaikka sanat ja sanoma olisivat kuinka viimeisen päälle.
Tämähän nyt ei ihan paras Perkoila-veto ollut, yleensä miehen vahvin puoli eli kokoriimittely ontuu nyt parissa paikkaa. Mutta onhan kyseessä silti kelpo ralli ja jonkin sortin pikkuklassikko. Pakkohan tästä nyt 8,5 / 10 antaa. Joku muu saman hepun biisi, kuten vaikkapa Sointula tai InterCity voisi saada enemmänkin.
Sitten tietyissä piireissä hyvinkin kuumeisesti odotetun uunituoreen musiikin pariin.