Mangelo
Well-known member
Ei nyt sentään, mutta ajaa ainoana kuskina voitosta lähes kaikkialla.WebSlave sanoi:Eli Kimi vie loput kisat? Jep jep.
Ei nyt sentään, mutta ajaa ainoana kuskina voitosta lähes kaikkialla.WebSlave sanoi:Eli Kimi vie loput kisat? Jep jep.
Varmaan kaikki kuskit ajavat voitosta, toisilla se on vain realistisempaa saavuttaa jo kalustonkin puolesta.Zaikom sanoi:Ei nyt sentään, mutta ajaa ainoana kuskina voitosta lähes kaikkialla.
Pienen kylän hyvä puoli on se että itse tuntee "melkein" kaikki. Huono puoli on sitten se, että muut tuntevat minut. Ja kaikki kun ei oo niitä hyviä ihmisiä.Sue_me sanoi:No on teillä viihtyisä kylä
No eivät todellakaan aja. Auton ja kuljettajan pitää olla riittävän nopeita, jotta voitoista on mahdollista ajaa.jps sanoi:Varmaan kaikki kuskit ajavat voitosta
Oisit nyt lainannu sen koko viestin niin oisit käsittänyt jps:n ajatuksen.Zaikom sanoi:No eivät todellakaan aja. Auton ja kuljettajan pitää olla riittävän nopeita, jotta voitoista on mahdollista ajaa.
Ei kyllä jokainen talli laatii taktiikan niin, että pisteitä tulee mahdollisimman todennäköisesti mahdollisimman paljon. Siinä ei lähdetä riskillä voittoa hakemaan, ellei se ole mahdollista.J.Hunt sanoi:Jokainen kilpakuski ajaa varmasti mielessään voitosta ja se on jokaiselle mahdollinen. Kärkitalleille se on luonnollisesti todella paljon realistisempaa.
Kaikki pyrkivät laativat taktiikan siten, että maalin tultua oltaisiin mahdollisiman kärjessä. Miten sun mielestä esim. Super Agurilla voitaisiin laatia taktiikka, jolla lähdettäisiin riskillä ajamaan voitosta? kalusto huomioon ottaen vain muiden tallien epäonni tekniikkamurheineen ja erittäin poikkeukselliset sääolosuhteet tekevät realistiseksi voittaa tän vuoden Super Agurilla, ei siellä kuitenkaan laiteta tavoitteeksi sijaa 15.Zaikom sanoi:Ei kyllä jokainen talli laatii taktiikan niin, että pisteitä tulee mahdollisimman todennäköisesti mahdollisimman paljon. Siinä ei lähdetä riskillä voittoa hakemaan, ellei se ole mahdollista.
olisko sulla korkea aika siirtyä isompaan leikkikenttään.Oberfeldwebel sanoi:Pienen kylän hyvä puoli on se että itse tuntee "melkein" kaikki. Huono puoli on sitten se, että muut tuntevat minut. Ja kaikki kun ei oo niitä hyviä ihmisiä.
Mun mielestähän Agurilla ei ajeta voitosta, toisinkuin puheidesi perusteella sun mielestä.jps sanoi:Kaikki pyrkivät laativat taktiikan siten, että maalin tultua oltaisiin mahdollisiman kärjessä. Miten sun mielestä esim. Super Agurilla voitaisiin laatia taktiikka, jolla lähdettäisiin riskillä ajamaan voitosta? kalusto huomioon ottaen vain muiden tallien epäonni tekniikkamurheineen ja erittäin poikkeukselliset sääolosuhteet tekevät realistiseksi voittaa tän vuoden Super Agurilla, ei siellä kuitenkaan laiteta tavoitteeksi sijaa 15.
Mä sanoin myös että toisilla on realistisempaa taistella voitosta kuin toisilla.Zaikom sanoi:Mun mielestähän Agurilla ei ajeta voitosta, toisinkuin puheidesi perusteella sun mielestä.
Turhaa vänkäämistä nyt kyllä.
Kaikki tekevät bisnestä menestymällä kilpa-autokisoissa niin hyvin kuin osaavat, vaikka vain harvat ajavat voitoista.jps sanoi:Minkä takia sun mielestä pikkutallit osallistuvat kilpa-ajoihin, jos ne eivät halua siellä pärjätä ja voittaa?
Ja se pisnes tehdään sillä että menestytään. Ja menestyäkseen autoa kehitetään vuosi vuodelta kunnes on realistista taistella voitoista (näin jps:lle viitaten).Zaikom sanoi:Kaikki tekevät bisnestä menestymällä kilpa-autokisoissa niin hyvin kuin osaavat, vaikka vain harvat ajavat voitoista.
No sieltähän se tuli. Tätä ainakin itse yritin vähän hakea. Jokainen kuski ja talli haluaa ajaa voitosta ja menestyä, itsestään selvyys.Lancer sanoi:Ja se pisnes tehdään sillä että menestytään. Ja menestyäkseen autoa kehitetään vuosi vuodelta kunnes on realistista taistella voitoista (näin jps:lle viitaten).
Rispektiä sulle siitä, että diggailet kuljettajaa yli kansalaisuusrajojen. :thumbup:Janne A. sanoi:Joten ennen kuin Alonso on ferkulla, LEWIS HAMILTON, WÖÖLDZÄMPPIÖN 2008 :thumbup:
Vaikkei kysymys ollutkaan minulle asetettu, niin Euroviisujen suhteen vastaus on kyllä. Suomalaiset eivät osaa tehdä euroviisuja. OK, Lordi voitti, mutta se kappale ei ollut mikään euroviisu. Eikä se ollut ykkössuosikkinikaan sinä vuonna.PuoliPöhkö sanoi:Onko sulla lätkässä, euroviisuissa tai vaikkapa mäkihypyssäkin ihan muut suosikit kuin kotimaiset?