Lidl-polli

Mikä on pohjakaava

• Äänestäjiä yhteensä
    24

Mickey

Well-known member
En tiedä. Tasan yhden kerran minut on muilutettu kotipitäjän Lidliin ja sinne sisään astuessani ihmettelin lähinnä miten täältä varastosta pääsee myymälän puolelle. Oltiin kuulemma jo myymälän puolella. Enhän mä sieltä muuta ostettavaa löytäny kuin maitoa ja menin sitte Valintatalon kautta kotio.
Mä taas käyn lähes viikottain (viikko-ostokset) Lidlissä, josta sitten jatkan täydentämään muihin kauppoihin.

Mulle on ihan se ja sama, liikunko "myymälässä" vai "varastossa", mitä sen on väliä millasesta hyllystä vai trukkilavaltako tms. sen tavaran poimii, kunhan liikkeessä mahtuu kulkemaan ja löydän riittävästi kohtuu hintaisia tavaroita, jota olen tullut hakemaan. Kertaeristä sitten voi tehdä jotain kivoja löytöjä.
Ja tosiaan, siitä jatkan toiseen/toisiin kauppoihin täydentämään. :)

Positiivinen uudistus oli ne kassahihnat, ennen tahto homma jumittaa ja pysähdellä siinä kassalla jos oli paljon tavaraa. Kumma juttu kun saksalaisten pitäisi olla tehokkaita ja ilmeisesti konsepti on suoraan sieltä kopioitu?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mielenkiintoista. Moon Renngeistin kanssa samasta LIDL:stä eri mieltä. Kumpihan on seissynnä päällään?

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Polliin en taida sanoa mitään, mutta Lidl on paras ruokakauppa, mitä Suomesta löytyy.

Mangelo

Well-known member
Polliin en taida sanoa mitään, mutta Lidl on paras ruokakauppa, mitä Suomesta löytyy.
Niin jos kelpaa mitä sattuu olemaan tarjolla. No eipä supermerkatostakaan löytynyt persiljaa kun olisin tarvinnut. Kolme eri persiljapistettä kaikki tyhjinä :thumbdown