Liikenteessä ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oldez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvi ei kuitenkaan möllötä paikallaan vaan normaalisti jolkottaa tien yli. Sanoisin tuplanopeudella kohtaamisen olevan puolta harvemmassa, mutta itse törmäyksen todennäköisyys nelinkertainen ja kolarin tuhovoima kanssa. En lähtisi testaamaan käytännössä.

Tänään meinasi Lidlin(!) parkkipaikalla harmittaa, kun löydettiin ruuhkassa pujottelun jälkeen vapaa ruutu ja olin jo aikeissa kääntyä siihen, kun vastapäisestä suunnasta paikalle pölähti vanhempi pariskunta, joka vei ruudun ns. nenän edestä. No me käännettiin auton nokka takaisin kohti kaupan ulko-ovea ja päästiinkin yllättäen parkkiin ovea lähimpänä olevaan ruutuun, jos invapaikkoja ei lasketa.

Kyseinen pariskunta käveli sieltä kauempaa ja meidät ohittaessaan katselivat jotenkin harmistustaan peittelevien oloisina. Taisi "voitto" jäädä lyhytaikaiseksi.

Ja mitäkö tehtiin Lidl:ssä? No palautettiin pullot ja tölkit. Mitään ei ostettu.

Kyseinen pariskunta käveli sieltä kauempaa ja meidät ohittaessaan katselivat jotenkin harmistustaan peittelevien oloisina. Taisi "voitto" jäädä lyhytaikaiseksi.

Se parhaiten kissalla pöytää pyyhkii joka toiselle kuoppaa kaivaa.

Mikäli tien ylittäisi vaikkapa keskimäärin 5 hirveä tunnissa ja tuon tiesuuden ajo norminopeudella kestäisi sen tunnin, niin käsittääkseni tuplanopeudella ajettaessa olisi matka-aika 30min ja täten tuona aikana tien ylittäisi 2,5 hirveä.

Tokihan joku voi tietty heittää jonkun suhteellisuusaikajatkumoderivaattainflaatiospallaation tuohon kumoamaan väitteeni.

Tähän hirviasiaan pitäs jo kiiren vilkkaa saada varmuus. Itsehän en osaa, enkä viitti opetella.

Mä luulen että hirvikolarikuolleisuuden väheneminen johtuu siitä että hirvet ovat alkaneet funtsia.

Fillarikaistalla pyöräänsä taluttavat. Tänäänkin kahta oli rinnan. Mikä saa ihmisen luulemaan olevansa itse polkupyörä jos hän taluttaa sellaista?

Olin menossa kumppanini kanssa tänään pisteestä A pisteeseen B, kun joku kauhee ällö tuli huutamaan että ei saa. Kumppanini on polkupyörä, ja olen itsekin seksuaaliselta suuntautumiseltani ns. "fillari", joten kuljimme tietysti meille tarkoitetulla kaistalla. Tuollainen kaistaerottelu on jo tarpeeksi syrjivää, mutta joillekin ei kelpaa sekään. Halutaanko meidät sulkea keskiöleireihin? Olen järkyttynyt, siis todella pyöristynyt. Olen pyörällä päästäni. Nyt pitäis hälytyskilikellojen soida. Olen silti varma että tarakkautemme kestää tämänkin koettelemuksen.

Olin menossa kumppanini kanssa tänään pisteestä A pisteeseen B, kun joku kauhee ällö tuli huutamaan että ei saa. Kumppanini on polkupyörä, ja olen itsekin seksuaaliselta suuntautumiseltani ns. "fillari", joten kuljimme tietysti meille tarkoitetulla kaistalla. Tuollainen kaistaerottelu on jo tarpeeksi syrjivää, mutta joillekin ei kelpaa sekään. Halutaanko meidät sulkea keskiöleireihin? Olen järkyttynyt, siis todella pyöristynyt. Olen pyörällä päästäni. Nyt pitäis hälytyskilikellojen soida. Olen silti varma että tarakkautemme kestää tämänkin koettelemuksen.

No nyt kuule burbbi, hörähdin ääneen!

Jotenkin sellainen kuva, että ei taida kaikki laakerit olla tallella.

Anteeksi. :o