Liikenteessä ärsyttää

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Julkinen liikenne. Vittu mitä paskaa!

Paikallisbusseja menee yksi per 30 min. Se on tietenkin myöhässä, joten en ehdi ostaa junalippua automaatista. Kiireellä junaan, ostan lipun kännykällä netistä. Ja vitut! Ei tähän junaan saa JOSTAIN SYYSTÄ! Matkan eka osa menee paikallisjunalla, joista ei aina voi lippua ostaa. Odotan jo tappelua, mutta onneksi tämä kondari lipunmyyntiä harrasti.

That's the final straw, I am getting a car! SAATANAN SAATANA!!

Mangelo

Well-known member
Se, kun pitää polkea minkä reisistä lähtee, että ehtii näyttämään keskisormea liikenneympyrästä poistuvalle väistämisvelvollisuutensa laiminlyövälle autoilijalle.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hah, amatööri. Oisit esittäny nukkuvaa ja reilannu pummilla.
Kerran kävi näin, että olin menossa tikkurilasta jacquesin tykö panemaan. Ei ollut pilettiä ja siksipä istuin lipunmyyntivaunussa. Konnari tuli että ostappa poika lippu. No minähän annoin kortin että pistetään tosta menee, meikä tarjoo kato! Vaan konnarin kortinlukijapa ei toiminut, haHA! No käteistähän se sitten alkoi kinuamaan. Tietysti rahamiehenä mulla oli lompakossa vain satasen seteleitä. Eihän sillä semmosesta ollut yhdeksääkymmentäkahdeksaa euroa tjsp. antaa takaisin. Sanoi, että matkustappa sitten tämän kerran ilmatteeksi. Sanoin, että jippii! Se oli ilmeisesti konnarille liikaa koska oitis tuon jälkeen se helahti punaiseksi koko ukko ja lähti toiseen vaunuun josta palasi 98 tjsp vaihtorahan kanssa.

Varmaan kävi jonkun mummon kolkkaamassa.

Tulipa vaan mieleen!

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Tulin kerran Oulusta pummilla, kun kusetin konnaria, että olisi työhaastatteluun kiire ja lupasin maksaa, kun pääsen kotiin, koska mun lompakko oli varastettu Oulussa. Hah!

jjv

Arschloch
Matkustin kerran erään junamatkan vailla lippua tarkoituksella, kun en lähtöasemalla löytänyt lipunmyyntipaikkaa (löysin kyllä kyltin jossa ilmoitettiin ettei lippuja junassa myydä) ja arvelin ettei siellä kuitenkaan mitään lipuntarkastajaa ole. No eikös perhana paluumatkalla junaan astunutkin lipuntarkastaja. Syöksyin äkkiä vessaan. Tullessani pois sieltä luulin äijän jo menneen ohi, mutta se seisoikin ovelasti kulman takana odottamassa minua tuima ilme kasvoillaan ja tivasi lippua. Vähän siinä hätäännyin, hiki alkoi virrata otsalla ja tod. näk. naamani muuttui paloauton väriseksi...mutta sain sitten kaivettua lipun taskustani. Sattu vaan tulemaan kova kusihätä just konnarin lähestyessä. Hähä, lipuntarkastajalle ähäkutti ja minulle munkki.

markoj

Custom User
Matkustin kerran erään junamatkan vailla lippua tarkoituksella, kun en lähtöasemalla löytänyt lipunmyyntipaikkaa (löysin kyllä kyltin jossa ilmoitettiin ettei lippuja junassa myydä) ja arvelin ettei siellä kuitenkaan mitään lipuntarkastajaa ole. No eikös perhana paluumatkalla junaan astunutkin lipuntarkastaja. Syöksyin äkkiä vessaan. Tullessani pois sieltä luulin äijän jo menneen ohi, mutta se seisoikin ovelasti kulman takana odottamassa minua tuima ilme kasvoillaan ja tivasi lippua. Vähän siinä hätäännyin, hiki alkoi virrata otsalla ja tod. näk. naamani muuttui paloauton väriseksi...mutta sain sitten kaivettua lipun taskustani. Sattu vaan tulemaan kova kusihätä just konnarin lähestyessä. Hähä, lipuntarkastajalle ähäkutti ja minulle munkki.
Ööö... et löytänyt lipunmyyntipaikkaa, junassa ei myyty lippuja, mutta sun taskussa oli semmone. Missasinko mä jotain vai onko tää pulmatehtävä?

Knoukka

Well-known member
Kamikaze -jalankulkijat, jotka tässä vitun pöperöisessä ja liukkaassa kelissä juoksevat päin punaisia kun pienikin väli autoletkassa antaa myöden, että ehtisivät siihen pysäkillä seisovaan spåraan tai jonnekkin. Yksi liukahdus, nurin, *tumps, tumps* ja loppuu kiire. Saatanan idiootit.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kamikaze -jalankulkijat, jotka tässä vitun pöperöisessä ja liukkaassa kelissä juoksevat päin punaisia kun pienikin väli autoletkassa antaa myöden, että ehtisivät siihen pysäkillä seisovaan spåraan tai jonnekkin. Yksi liukahdus, nurin, *tumps, tumps* ja loppuu kiire. Saatanan idiootit.
Yksi tällainen tuli bongattua tänään Nokialla.
Kadun keskellä oli välikoroke/liikenteenjakaja tms. jalankulkijoiden levähdyskaistale. Nainen lähti juoksemaan vastaantulevan liikenteen välistä suojatietä tien yli. Hogasi ettei ehdi edelläni ajaneen auton vuoksi yli asti ja löi täydestä vauhdista liinat siinä keskikorokkeella. Kitka ei ollut ilmeisesti riittävän hyvä, mukkelis - ja liukui pepullaan puoliksi ajoradalle. Jäi siihen keräilemään käsiveskansa sisältöä hangesta kun hurruuttelin hissukseen ohi. Ei näyttänyt käyneen pahemmin, mutta ei ollu paljosta kiinni.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mua ärsyttää toinoi punaisia päin meneminen.
Tulee todella saastainen olo ja onhan se ihan fyysisestikkin melko sottaista puuhaa.