Liikenteessä ärsyttää

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Rekkakuskin voisi olettaa olevan ammattilainen, jolla luulisi olevan ns. liikennesilmää. Varmaan itsekin joskus tyytyväinen kun joku antaa tilaa ja mahdollisuuden päästä kolmion takaa.

Tais rekkakuskilla olla vaan vatta sekaisin kun pomo vittuillu tai edellisen taukopaikan pöperöt alkaneet vaatia peräsuolen tyhjennystä ja kiire pöntölle.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Olisit Domppari veivannu malautzin parkkiin ja käyny kysymässä siltä rekka-Penalta, että "onko joku hätä?? Että ei se Auran ABC sieltä mihinkään häviä." :frank:

Sinne se oli kuitenkin menossa aamupalalle/paskalle. :rolleyes:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olisit Domppari veivannu malautzin parkkiin ja käyny kysymässä siltä rekka-Penalta, että "onko joku hätä?? Että ei se Auran ABC sieltä mihinkään häviä." :frank:

Sinne se oli kuitenkin menossa aamupalalle/paskalle. :rolleyes:
Mopolla ajaessa muuten kaikista eniten vituttaa se, kun ittellä keittää ja tekis mieli mennä vaihtamaan pari sanaa, niin kone hakkaa rajottimelle ja kyrpäjoosepit karkaa horisonttiin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mopolla ajaessa muuten kaikista eniten vituttaa se, kun ittellä keittää ja tekis mieli mennä vaihtamaan pari sanaa, niin kone hakkaa rajottimelle ja kyrpäjoosepit karkaa horisonttiin.
No eiku siihen ympyrään keskelle kaistaa poikittain. Tai no. Se olis varmaan ajanu sen jälkeen sen rusinaksi :rolleyes:. Mikä olis ollu tietty hyvä asia, että olis saanu tilata tuoreemman pelin "Penan piikkiin".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Monidick!

Ota firman nimi talteen ja soita pomolle/ajojärjestelijälle, niin se vittuilee tasan varmasti tälle liikenteen riitapukarille.

Tolerantti

Well-known member
Mobydick! Saattoihan liikenneymmyrkäisessä niinkin käydä, että REKKAmies oli jo odottanut vuoroaan pitkän tovin. Luuli jo aikansa koittaneen, niin eikös saatana joku v*tun skootterijäbä terminoi hänen mahdollisuutensa ylivarovaisella ylikohteliaisuudellaan. Häpeä! Ja muista käydä ALKOssa.

Mangelo

Well-known member
Muuten ihan jees, mutta en pysähtynyt ympyrään viittilöidäkseni porukkaa eteen vaan saavuin ympyrään pysähtyneeseen tilanteeseen. Kun edellä ajavat autot lähtivät liikkeelle, annoin sivulta tulevalle tilaa.
Toi just ärsyttää, ajetaan ympyrään, joka on tukossa siihen suuntaan johon itse ollaan poistumassa, eikä sitten toiset pääse välistä ajamaan avonaisiin suuntiin. Kertomuksesi perusteella tosin käsitin, että ympyrä oli jo täysin tukossa noiden edelläsi jonottajien toimesta, mut jos päästit rampilta tulevat ajamaan tyhjään suuntaan pois ja itse olit menossa ruuhka suuntaan niin hieno homma.

Tuosta kohteliaasta väistämisestä, usein se panee ärsyttämään, kun siinä menee se 5-10sek että kukaan tajuaa mitään, ja ruuhka takana kasvaa. Jos haluaa motista tulevat päästä johonkin väliin, sieltä voi itse yrittää kohteliaan varovaisesti änkeä. Mut jos ei aloitetta mottiin joutuneelta tule niin turha niitä on mun mielestä väistellä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Toi just ärsyttää, ajetaan ympyrään, joka on tukossa siihen suuntaan johon itse ollaan poistumassa, eikä sitten toiset pääse välistä ajamaan avonaisiin suuntiin. Kertomuksesi perusteella tosin käsitin, että ympyrä oli jo täysin tukossa noiden edelläsi jonottajien toimesta, mut jos päästit rampilta tulevat ajamaan tyhjään suuntaan pois ja itse olit menossa ruuhka suuntaan niin hieno homma.
Olet ymmärtänyt oikein. Tosin rampilta tulevien jatkosuunnitelmia kulkusuuntansa suhteen en tiennyt, mutta tämä eteen päästetty auto ei ollut menossa samaan ruuhkaiseen suuntaan kuin minä vaan se auto jatkoi liikenneympyrään, eli kuvan tapauksessa oli joko menossa alas tai ympyrän kiertäen kuvasta oikealle.

En jäänyt kattelemaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
PS. En mene alkoon. Ja viikonlopun Koffit tuli ostettua kaukaa viisaasti jo eilen, joten en ole tänään kaupoissa kassojen tukkeena!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Alla oleva - liikenteeseen liittyvä artikkeli alkoi lievästi ärsyttää.
Perusteiltaan oikein annettu pysäköintivirhemaksu tulee ottaa vastaan
tyynen coolisti ja asiaan tulee suhtautua opettavaisena kokemuksena.

Hermostui sakoista: Naisautoilija kuvasi pysäköinninvalvojaa ja löi kasvoihin avaimilla

Autoilija löi pysäköinninvalvojaa avaimilla kasvoihin Vantaalla keskiviikkona.

26-vuotias nainen suuttui pysäköinninvalvojalle, joka oli kirjoittanut hänen autoonsa pysäköintivirhemaksun Asematiellä Vantaalla keskiviikkona iltapäivällä. Nainen juoksi pysäköinninvalvojan perään ja kuvasi tätä.
Pysäköinninvalvojan lähdettyä liikkeelle autollaan nainen pysäytti tämän auton ja huitaisi pysäköinninvalvojaa avainnipulla kasvoihin. Pysäköinninvalvoja sai väistettyä, mutta avaimet osuivat vasempaan poskeen ja ylähuuleen, joka turposi. Pysäköinninvalvojan niska kipeytyi äkkinäisestä väistöliikkeestä.

Naista epäillään virkamiehen vastustamisesta.

oldez

Well-known member
Vituttaa tollaset ihmiset.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä kerran soitin perään kiukuspäissäni. Vastasi sitten kellonajan ylittyneen.. Kappas. Parin minuutin visiitille olinkin heittänyt väärin ajan mittaritauluun. Hyvä mä!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä kerran soitin perään kiukuspäissäni. Vastasi sitten kellonajan ylittyneen.. Kappas. Parin minuutin visiitille olinkin heittänyt väärin ajan mittaritauluun. Hyvä mä!
Sen mitä olen jutustellut töiden puoleen pysäköinninvalvonnan kanssa, niin hihatuntuma on, että noin 8-10% valituksista menee läpi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sen mitä olen jutustellut töiden puoleen pysäköinninvalvonnan kanssa, niin hihatuntuma on, että noin 8-10% valituksista menee läpi.
Mä sain kerran parkkipirkon perumaan aivan aiheesta annetun läpyskän ihan paskaa puhumalla. ensin myönsin lapun olevan sinänsä aiheellinen, mutta erilaisilla järjettömillä perusteilla sen voisi kuitenkin perua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mä sain kerran parkkipirkon perumaan aivan aiheesta annetun läpyskän ihan paskaa puhumalla. ensin myönsin lapun olevan sinänsä aiheellinen, mutta erilaisilla järjettömillä perusteilla sen voisi kuitenkin perua.
Sun kanssa kun joutuu jarnasille siinä jo herkempi ihminen maksaa sen sakon omasta pussista että pääsee eroon.

jjv

Arschloch
Tuosta tulee mieleen, kun isäukko kertoi joskus olleensa työmaaporukalla liikenteessä ja kuski oli ollut pienessä punssissa ja epähuomiossa liikenteenjakajan väärältä puolen oikaissut ja pienen nokkakolarin nuoren naisen auton kanssa ajanut. Oli ollut sen verran härskejä kavereita, että olivat nopeasti menneet järkyttyneen naisen luo vahinkoilmoituslapun kanssa ja todenneet "harmijuttu, tää meni nyt sun piikkiin, mut laita tohon allekirjoitus niin vakuutusyhtiöt hoitaa homman". Allekirjoituksen olivat saaneet ja matka jatkunut.

pendellstock

Well-known member
Itse lähdin ajamaan (miespuoleisen-) parkkipirkon perään sakon saatuani kesken muuttopuuhien. Tämä huomasi asian ja silmiinnähden paniikinomaisesti vilkuili taustapeiliin joka liikennevaloissa kun psyähdyimme perätysten. Lopulta kaveri ajoi sillä punaisella kaupungin parkkipirkko-Fiestalla Tervasaareen (siis pieni saari, jossa ei ole kuin hiekkaisia kävelyteitä) pakoon. Ajoi niitä hiekkateitä pitkin:D Hyppäsin autosta ja jatkoin jahtia kävellen. Lopulta kaveri pysähtyi pakosta kun tie kävi liian kapeaksi autolle, laittoi ovet lukkoon kun tulin kohdalle:thumbup: Avasi varoen ikkunaa hieman ja kävimme puoleltani asiallisen keskustelun.

Törni

Well-known member
Ihmiset jotka kääntävät rattia kääntyäkseen ennen kuin laittavat suuntavilkun päälle.

Törni

Well-known member
Mä en yleensä käännä rattia kääntyäkseni vaan vedän ihan fiiliksellä.
Sä olet siis kuin ne kaikki kasikymppiset mammat ja papat mun edessäni: ajetaan vitun hiljaa ja kerrotaan takantulevalle mitä ollaan tekemässä vasta kun on jo tehty jotain helvetin hitaasti :alppu: