Sen enempää ottamatta kantaa, mihin tarkoituksiin kuvat otettiin, tässä tullaan yhteen seikkaan, miksi liikenteessä nähdään niin paljon aggressioita.Katsahdin sen jälkeen taustapeiliin: valopään emäntä räpsii kuvia autostani! Siis miksi? Liikennevaloissa nousin autosta ja menin koputtamaan törttöilijän ikkunaan ja kysyin, miksi meinasi ensin ajaa kylkeeni, ja sitten ottaa vielä kuvia autostani. Ukko sanoi, että enkä meinannut ja akka että rakennuksia vain kuvaa. Siis rakennuksia!
Sitä en tiedä mikä vaivaa, mutta ko. autossa sinua pidettiin ilmeisesti syyllisenä siihen tilanteeseen. Ukko tietysti haukkunut akalleen sua - omasta ilmeisestä virheestään huolimatta. Akka sitten on alkanut kuvaamaan ihan vaan kostox. (peloitteluksi)Katsahdin sen jälkeen taustapeiliin: valopään emäntä räpsii kuvia autostani! Siis miksi? Liikennevaloissa nousin autosta ja menin koputtamaan törttöilijän ikkunaan ja kysyin, miksi meinasi ensin ajaa kylkeeni, ja sitten ottaa vielä kuvia autostani. Ukko sanoi, että enkä meinannut ja akka että rakennuksia vain kuvaa. Siis rakennuksia!
No, en sille mitään voinut. En tietenkään voi toisen puhelinta ottaa, mutta jäin pohtimaan, mitä tarkoitusta varten kuvat otettiin. ...
Toivottavasti ei ole nyt odotettavissa mitään kiusantekoa jatkossa, renkaiden puhkomisia tms. Mikä HELVETTI ihmisiä oikein vaivaa?
Tai vetäytyvä käsite.Tommosta persiissä kiinni ajamista oon havainnut joskus aikaisemminkin venäläiskilpiseltä autolta. Ei toki pidä yleistää, mutta jossain määrin vissiin toi turvaväli on itänaapurissa venyvä käsite.
:ahem:Tollasii noi Taunus-kuskit on, ihan kaikki!
Eipä onneksi tartte Taunuksella enää ajella. Sen sijaan pitäis tilata joku joka veis sen romuttamolle. Ei, se en ollut minä...
Pirauta ihmeessä ja kysy samalla hiustenhoitovinkkejä.Otin maasturiääliön rekkarin ylös, ja mietin vielä kaivanko tiedot esille ja pirauttaisin tyypille? Vai alkaako tästä olla liian kauan aikaa?
Entä jos on 'dominicit' eli pälvikalju?:doubtful:Pirauta ihmeessä ja kysy samalla hiustenhoitovinkkejä.
Timpanfaija auttaa siinä tapauksessa.Entä jos on 'dominicit' eli pälvikalju?:doubtful:
Ei kai sen suojatien edessä ole valoja jota pitkin sinä ylitit etelään menevän ajoradan? Ainakaan Google mapsilla ja muilla en löydä. Mechelininkatua etelään ajavan valot ovat Lemminkäisenkujan risteyksessä, joka on parikymmentä metriä ennen tuota suojatietä. En ole varma ymmärränkö selitystäsi. Jos ylitit Mechelininkadun Lemminkäisenkujan risteyksen suojatietä pitkin, ei siinä ole raitiovaunukiskoja.Tiistaina juoksin ruuhkassa, ja havaitsin liikennevaloissa varsin erikoisen tilanteen. Tulin Caloniuksenkadulta ja olin ylittämässä Mechelininkatua. Kaistojen välissä meni vielä raitiovaunukaista. Etelään menevällä kaistalla valojen takana auto odotti kiltisti ja olin juoksemassa pohjoiseen vievän kaistan yli. Siinä samassa odottajan takana ollut Citymaasturi tööttäsi edessä olleelle, joka lähti sitten ylittämään suojatietä punaisilla. Siinä vaiheessa kun olin itse ylittämässä tietä, oli citymaasturi kohdalla, eikä ollut pysähtymässä vaan valutti vaan suojatien yli punaisia päin. Enhän viitsinyt lähteä itseäni tappamaan, joten pysähdyin ...
Äkkijarrutuksineen ja kaikkinene haiskahtaa vähän siltä, että Taunuskuski oli uuden takapuskurin tarpeessa ja katsoi PP:n olevan oiva maksumies.Tuli noista tarinoista jostain syystä mieleen vanha, 90-luvulla Hesassa sattunut juttu.
Näitä valoja tarkoitin (sori jos selitin epäselvästi). Citymaasturikuskin suorittama tappoyritys tapahtui tuossa kohdassa, jossa kuvan Audi on juuri mennyt yli:Ei kai sen suojatien edessä ole valoja jota pitkin sinä ylitit etelään menevän ajoradan? Ainakaan Google mapsilla ja muilla en löydä. Mechelininkatua etelään ajavan valot ovat Lemminkäisenkujan risteyksessä, joka on parikymmentä metriä ennen tuota suojatietä. En ole varma ymmärränkö selitystäsi. Jos ylitit Mechelininkadun Lemminkäisenkujan risteyksen suojatietä pitkin, ei siinä ole raitiovaunukiskoja.